Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




brugerindstilling på hvornår der logges ud af e-conomic

0
Efter at have logget ind med det nye system, bliver jeg ikke automatisk logget ud, når jeg lukker programmet e-conomic. Jeg er blevet gjort opmærksom, på at systemet p.t. er sat til at logge ud efter 24 timer. Personligt synes jeg, dette giver en brist i sikkerheden ved brug af e-conomic, da man (jeg) er vandt til automatisk at blive logget af, når man lukker programmer - både på "det gamle" e-conomic og på andre "følsomme" programmer (bank, skat etc). Jeg vil derfor opfordre til, at systemet igen sættes til at logge af, når man lukker programmet - eller at det gøres muligt at vælge en personlig indstilling (brugerindstilling) til, hvor hurtigt man bliver logget af; f.eks.:  log af efter 24 timer, når man lukker programmet, efter 1 time.
i Forslag » Andet af (250 points)

1 Svar

hej Inge

Vi går bestemt højt op i IT sikkerhed og ønsker at passe godt på dine data, det er blandt andet derfor vi har skiftet loginmetoden til connect.

Ang. længden af loginsessionen er der ikke ændret noget, da det hele tiden har været 24-timer. Denne session er gemt som en cookie, så du har muligvis haft din browser til at slette den type cookies når du før har lukket din browser og derfor oplevet at du altid skulle logge ind igen.

Jeg vil opfordre dig til at bruge funktionen LOG AF som er på Tandhjulet, når du forlader e-conomic, så er du sikker på igen at skulle logge ind, når du åbner din browser.

Hvis du er nervøs for om andre får adgang til e-conomic via din browser så vil jeg opfordre dig til altid at huske at låse din computer, når du forlader din plads og have en sikker adgangskode på den, gerne en sikker kode som den du har på e-conomic med minimum 8 tegn, samt en kombination af store og små bogstaver, tal og special tegn.
Forslag af 🔒 (55.9k points)