Informizely customer feedback surveys

Rapport til Abonnement

+9
Hej

Jeg savner stadigvæk at man kan trække en rapport på sine abonnementer. (jeg har 345 abonnementer i en havneforening)

Så jeg har brug for at få en liste ud med hvilken debitor + hvilke lønarter der er tilknyttet abonnementer, samt start og stop dato. + ophørsdato + evt notat

Hvis man bare kan få disse oplysninger med over i et regneark, så ville det løse mit problem

Jeg krydser fingre for at dette vil blive tilføjet, da det ellers er svært at vedligeholde alle abonnementerne og have et overblik.

Med venlig hilsen

Dorthe
i Forslag » Salg af (410 points)
status opdateret af
Hej

Dejligt at mit forslag bliver overvejet.

Det er nu e1 år siden at jeg skrev sidst, og jeg mangler stadigvæk en rapport som kan udskrive alle abonnementer incl. hvilken kunder og varenumre som er tilknyttet .

Jeg bruger abonnement i en havneforening. Og alle havnepladser og grunde har sin eget abonnement. (det bliver ialt 339 abonnementer)

Så det holder ikke at jeg skal ind på hvert enkelt abonnement for at kunne trække oplysningerne ud i et regneark.

Jeg håber at det snart kan blive løst.

Med venlig hilsen

Dorthe Hautop Gross

1 Svar

Hej Dorthe

Vi har tit hørt efterspørgsel efter en rapport til abonnement og derfor vil jeg gerne gå videre med at undersøge, hvor omfattende et arbejde det vil være at opfylde dette ønske.

Jeg tager dit forslag med til næste runde af ideudvikling hos vores udviklingsteam og så vender jeg tilbage.

Med venlig hilsen

Tabita Edith Lorenzen

Wow Hero & TopGun, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Gærtorvet 1-5, 1799 København V

CVR-nummer: 29403473

Kig forbi Ønskebrøden, hvor du finder de forslag vi i øjeblikket overvejer:
- Giv din stemme til de forslag som vil gøre din hverdag nemmere og smartere!
Forslag af (37.7k points)
Hej.

Det er nu 1 år siden jeg skrev dette forslag.

Og jeg sidder stadigvæk med sammen udfordring.

Jeg har intet overblik over hvem og hvilke vare der er tilknyttet mine ca 250 abonnementer.

Håber at det kunne få lov til at blive en realitet med en rapport for abonnementer.

Hilsen Dorthe
hej Dorthe

Du er en tålmodig person, det skal du roses for :) Vi har faktisk et møde i morgen hvor ideen om en rapport til Abonnement bliver præsenteret, på baggrund af dit ønske. Så må vi se hvad udfaldet bliver. Du hører fra mig så snart der er noget nyt.