Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Rapport til Abonnement

+10
Hej

Jeg savner stadigvæk at man kan trække en rapport på sine abonnementer. (jeg har 345 abonnementer i en havneforening)

Så jeg har brug for at få en liste ud med hvilken debitor + hvilke lønarter der er tilknyttet abonnementer, samt start og stop dato. + ophørsdato + evt notat

Hvis man bare kan få disse oplysninger med over i et regneark, så ville det løse mit problem

Jeg krydser fingre for at dette vil blive tilføjet, da det ellers er svært at vedligeholde alle abonnementerne og have et overblik.

Med venlig hilsen

Dorthe
i Forslag » Salg af (440 points)
status opdateret af 🔒
Hej

Dejligt at mit forslag bliver overvejet.

Det er nu e1 år siden at jeg skrev sidst, og jeg mangler stadigvæk en rapport som kan udskrive alle abonnementer incl. hvilken kunder og varenumre som er tilknyttet .

Jeg bruger abonnement i en havneforening. Og alle havnepladser og grunde har sin eget abonnement. (det bliver ialt 339 abonnementer)

Så det holder ikke at jeg skal ind på hvert enkelt abonnement for at kunne trække oplysningerne ud i et regneark.

Jeg håber at det snart kan blive løst.

Med venlig hilsen

Dorthe Hautop Gross

Hej
Er der noget nyt i denne sag ?? 


Jeg savner stadigvæk at man kan trække en rapport på sine abonnementer. (jeg har 345 abonnementer i en havneforening)

Så jeg har brug for at få en liste ud med hvilken debitor + hvilke lønarter der er tilknyttet abonnementer, samt start og stop dato. + ophørsdato + evt notat

Hvis man bare kan få disse oplysninger med over i et regneark, så ville det løse mit problem

Jeg krydser fingre for at dette vil blive tilføjet, da det ellers er svært at vedligeholde alle abonnementerne og have et overblik.

Med venlig hilsen

Dorthe

1 Svar

Hej Dorthe

Vi har tit hørt efterspørgsel efter en rapport til abonnement og derfor vil jeg gerne gå videre med at undersøge, hvor omfattende et arbejde det vil være at opfylde dette ønske.

Jeg tager dit forslag med til næste runde af ideudvikling hos vores udviklingsteam og så vender jeg tilbage.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej.

Det er nu 1 år siden jeg skrev dette forslag.

Og jeg sidder stadigvæk med sammen udfordring.

Jeg har intet overblik over hvem og hvilke vare der er tilknyttet mine ca 250 abonnementer.

Håber at det kunne få lov til at blive en realitet med en rapport for abonnementer.

Hilsen Dorthe
hej Dorthe

Du er en tålmodig person, det skal du roses for :) Vi har faktisk et møde i morgen hvor ideen om en rapport til Abonnement bliver præsenteret, på baggrund af dit ønske. Så må vi se hvad udfaldet bliver. Du hører fra mig så snart der er noget nyt.
Hej, Er der noget nyt i denne sag ? Jeg har fuldstændig samme problem og mangler en rapport som kan linke abonnementer og debitorer. Jeg bruger abonnementsmodulet i forbindelse med opkrævning af leje, og har oprettet et abonnement for hvert lejemål.
Hej E-conomic, Er der noget nyt i denne sag ?
hej Hegnsholt

Undskyld jeg ikke svarede på din henvendelse for 3 uger siden, jeg var i gang med at søge en afklaring.

Pt. er der ikke noget nyt. I foråret lavede jeg selv en del forarbejde til projektet, men da vi har mange forskellige projekter i søen, har en rapport til abonnement ikke fået så høj prioritet at der er afsat udviklingsressourcer til det endnu.

Jeg kan også udelukke at sådan en rapport kommer til at se dagens lys i år. Til gengæld er bankafstemning i anden valuta nu i beta test så mist ikke håbet, der er altså stadig håb for at ideer der har været afvist og udsat mange gange på forum til sidst ser dagens lys.

Måske 2023 er året hvor der sker, men det er stadig kun et håb fra min side, da jeg endnu ikke har set roadmap for næste år.