Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Brugerdefineret søgefelt

0

Vi bruger feltet "attention" som identifikation på vores kunder, kan man ikke få den til at tage dette med når jeg søger i feltet i stedet for at skulle i udvidet søgning hver eneste gang. Vi kører primært ud til sommerhuse, og da vores kunde er oprettet på deres hjemadresse men vi bliver bestilt til sommerhuset er det typisk den sidste adresse vi kender og søger på.

Hvis man sigter efter en fleksibel løsning til selv at definere hvilke felter søgefeltet skal medtage imødekommer det jo os brugere bredt, tænker det vil åbne for flere individuelle tilpasninger. Der må være andre der ude med kunder der har en anden udførelsesadresse end den oprettede fakturingsadresse.

i Forslag » Andet af (120 points)

2 Svar

hej Anders

Tak for dit forslag.

Vi har netop lavet de udvidede søgemuligheder for at gøre det mere flexibelt at søge.

Hvis jeg forstår dig ret, er det du ønsker, at man kan tilpasse søgefeltet "søg på nr. eller navn" så man fx kan søge på attention eller telefonnummer?

Det er et meget kreativt forslag og jeg kan godt li' tankegangen, jeg lader derfor dit forslag ligge en månedstid for at se hvad andre brugere har af input til din ide.

Du spørger også til at der må være andre kunder der har anden udførelsesadresse end faktureringsadresse. Det er der og vi har stor efterspørgsmål på en søgemulighed på leveringsadresser, så det er en af de ideer vi har prioriteret til vores endelige udvælgelsespulje "ønskebrønden".
Forslag af 🔒 (55.9k points)

hej igen

Dit forslag har ligget på forum i 2 mdr. og der er ikke andre det har givet udtryk for samme behov, og da vi hver måned modtager mange gode forslag ligesom dit må vi sortere med hård hånd, hvilke der skal bruges ressourcer på og derfor går vi ikke videre med dit forslag i denne omgang.

Forslaget om at søge på Leveringsadresse er i Ønskebrønden - du kan stemme på det her

Forslag af 🔒 (55.9k points)