Hej Erik,
Vi har ikke hørt problemer med logikken bag kopiering det fra andre, men jeg vil ikke afvise, at vi kan gøre det bedre. Det mener jeg jo altid vi kan.
Du må meget gerne uddybe det her, ellers tager jeg også gerne en snak over telefonen omkring det, hvis det er nemmere. Jeg er så heldig lige at have en uges ferie fra i dag, men når jeg er tilbage, så kan vi godt tage en snak.
Dynamisk felt og "træk og slip". Det kunne man godt lave. Jeg har ikke før set det blive brugt på den måde med tekst, som et dynamisk jo egentligt bare er, men jeg skal nok være opmærksom på om det er noget jeg ser andre steder eller hører direkte fra jer brugere.
Du nævner også det her med, at det ikke er muligt andre steder. Jeg kunne her forestille mig, at der kunne være tale om rykkere, bestillinger (m. lager) og så gensend, som du selv nævner.
Det kunne sagtens være en mulighed. For kort at forklare den måde vi har valgt at gøre det på, så kunne vi sagtens vente med at rulle emailskabeloner ud, men hvorfor skal I frarøves fra at kunne bruge det på tilbud, ordre, kreditnota og faktura allerede nu? Vi er helt enige om, at fejl ikke skal rulles ud og når der kommer fejl, så skal de selvfølgelig rettes, men jeg ser ikke, at nogen brugere står et dårligere sted i dag ved at kunne bruge på de fire nævnte.
Vi kunne sagtens gå ind i længere snak omkring, hvordan man ser fejl, men vil holde mig til, at det bedre at kunne bruge det på fire afsendelsesmetoder end nul.
Fordi vi ruller en ny mulighed ud, så betyder det ikke, at der er lukket for forbedringer i fremtiden. Derfor er det også rigtig fedt, at du kommer med noget feedback på baggrund af lige præcis denne her mulighed, så vi hele tiden kan vurdere, hvordan vi kan gøre det bedre - så det skal du have en tak for.
Sidst men ikke mindst, så nævner du semikolon. Her vil jeg så omvendt give dig ret. Jeg kan godt se det har virket førhen. Det har ikke noget med emailskabelonerne at gøre. Det er relateret til den nye pop up vi har lavet, når man bogføre og sender en faktura. Det er selvfølgelig ikke lige til at gennemskue, så jeg kan godt forstå, at du relaterer det til emailskabelonerne. Det er ikke så vigtigt, hvorfor det ikke længere virker på den, men du har ret. Det har man førhen godt kunne. Hvis du sætter mellemrum nu, så er problemet løst og man får også en fejlbeskrivelse ved afsendelse. Derfor undgår man trods alt at sende ud med fejl, men det skal selvfølgelig lige rettes, så det står med mellemrum.
Hvis vi skal tage en snak, så må du meget gerne lige sige til, så tager vi den når jeg er tilbage fra ferie.
Ellers må du have en rigtig god weekend