forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Manuel indtastning af kostpris

0
Jeg mangler rigtig meget at få mulighed for manuelt at indtaste eller rette kostprisen under en fakturalinje.
Ligesom man kan ændre prisen på en vare, burde man også kunne ændre kostprisen.
spurgt 23 Mar, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af stouenborg (290 points)
status opdateret 6 Dec, 2012 af Sisse Hansen

7 Svar

Hej Stouenborg,

Jeg skal lige sikre mig at du IKKE kører lagerstyring. Men du mener at det skal være muligt i grundmodulet?

Kim Sneum Madsen

Online regnskabsprogram

besvaret 24 Mar, 2011 Forslag af kimsneummadsen (24,020 points)
Jeg kører ikke lagerstyrring - så ja i grundmodulet.
besvaret 24 Mar, 2011 Forslag af stouenborg (290 points)
Hej,

Lige en hurtig update. Vi er i fuld gang med at kigge på denne, og skal nok vende tilbage, når der er noget mere konkret.

Mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 26 Aug, 2011 Forslag af Steffen E (151,510 points)
Det lyder godt.
Dejligt at der bliver lyttet  
besvaret 26 Aug, 2011 Forslag af stouenborg (290 points)
Hej,

Prøv lige og tjek om du nu kan redigere kostprisen

Endnu en gang tak for forslaget.

Mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 8 Sep, 2011 Forslag af Steffen E (151,510 points)
Nu kan jeg skrive en kostpris, men den udregede avance ændrer sig desværre ikke derefter, hvilket jo er hele pointen.

Venlig hilsen Kasper Stouenborg.
besvaret 8 Sep, 2011 Forslag af stouenborg (290 points)

Ja det er desværre korrekt. Vi har dummet os lidt - men vi arbejder på sagen. Vi er lige i gang med at finde ud af om vi kan komme med en quickfix hvilket betyder den kan komme ud en nat, i en lille opdatering. Eller om vi bliver nød til at vente til næste markedspakke(om 14dage).

Omsætningsstatstikken bliver dog korrekt.

mvh

Steffen Ekelund

besvaret 8 Sep, 2011 Forslag af Steffen E (151,510 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”