Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Oprettelse af månedlige hensættelser

0
Hej,
Jeg kunne godt tænke mig en funktion i E-conomic der kan håndtere månedlige hensættelser. Dvs. fx. ved jeg at jeg får en årlig revisoromkostning. I stedet for at belaste mit bogholderi med omkostningen i den måned hvor der kommer vil jeg gerne hensætte til omkostningen hver måned. Fx. årlig omkostning tkr. 120. Hensættelse pr. måned tkr. 10. Jeg syntes det kunne være dejligt med en funktion hvor jeg kan fortælle systemet at den samlede hensættelse på fx tkr. 120 skal fordeles ud på 12 måneder, hvorefter bogføring foretages automatisk hver måned.
Det svarer lidt til funktionen Periodisering blot med modsat fortegn:)
i Forslag » Andet af (230 points)
Hej Michala
Jamen, så er periodisering med modsat fortegn da lige løsningen for dig.
Du kan da bruge løsningen, som det passer dig!

mvh
Finn
e-consultic.dk
Hej Finn,

Tror du du har mulighed for at uddybe det?

Posteringen skal jo først påvirke både balance og drift i den måned den bliver hensat.

Jeg vil meget gerne høre mere om en mulig løsning:)

Mvh. Michala

2 Svar

Hej Michala

Tak for dit indlæg. Jeg kan godt se din ide, med at kunne hensætte nogle omkostninger, som man først får regning på senere. Jeg vil lige lade dit forslag stå åbent her på Forum en måneds tid for lige at se andre kunders tilbagemeldinger på det

Rigtig god dag til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej igen Michala

Jeg kan se, at der ikke rigtig er nogle andre kunder som har stemt for dit forslag, så jeg må desværre afvise det for nu. Vi får rigtig mange gode forslag fra vores kunder og vi vælge dem, der kommer flest kunder tilgode

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)