Hej
Tak for svar.
Jeg fik vist ikke udtrykt mig helt rigtigt. Det er rigtigt at man kan bruge tab ned til ny linie og enter. Når jeg i stedet har valgt en skabelon - lander jeg ikke i den første linie, men skal trykke på musen for at stille mig i den første række. Jeg kan heller ikke trykke ctrl. pil ned (som jeg kan i fordelingsskabelonen, når jeg står i kassekladden), hvis jeg fra en skabelon har flere rækker, og bare skal udfylde beløbet?
Vedr. det er for småt - så kan jeg sagtens følge, at I prøver og tilpasse alle, vi har også forskellige skærmstørrelser og opsætning m.m., som kan gøre forskellen. Det er når jeg står i smart inbox og har trykket mig ind på et bilag. Nu har jeg mapperne til venstre, posteringsfelterne i midten og bilaget vises i højre side. Jeg ved ikke, om I har ændret noget den senere tid, for jeg synes det er blevet lidt bedre, men en mulighed kunne måske være, at man selv kunne trække margenerne og bestemme, hvor meget plads mapperne/posteringsrækkerne/bilaget skal fylde på skærmen? Men måske det kan sættes op individuelt, som jeg ikke har set?
Du svarede vist ikke på, at når man kommer ind i et nyt bilag og med musen har trykket på ny type, så kan man ikke automatisk gå videre med tab, men skal trykke på musen igen? Jeg kan godt se, at hvis man kommer ind i et nyt bilag og fra starten trykker på tab, kan man fortsætte med tab også fra type - men så starter man også oppe i overskriften og skal trykke tab ned til type. Det er det samme, hvis man f.eks. skal finde et kontonr. og har trykket med musen på det kontonr., man skal bruge - når man så kommer tilbage, kan man ikke komme videre med tab? Eller gør jeg noget forkert ?