Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




vis bruttoavancen i vare + billeder

+1
Hej

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at man kunne se bruttoavancen på mine varer, når jeg slår dem op i mit varekartotek.

Lige nu kan jeg kun se BA når jeg laver en faktura til en kunde. Den boks der er i feltet, når man laver faktura, kunne være så dejlig at få sat ind i mit varekartotek.

det kunne være en stor hjælp når man slår et varenummer op.

samtidig med det kunne det også være en kæmpe hjælp at vi kunne tilføje et billede til vores varenummre.

jeg har over 4000 produkter så det kan være svært at beskrive sig ud af en vare uden et billede,

janne
i Forslag » Salg af (190 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Janne

Tak for dit indlæg.

Jeg kan forstå at du gerne vil se bruttoavancen inde i selve varekartoteket, men jeg tænker, at når du opretter fakturaen kan du jo stadig ændre i salgsprisen, og så giver det ikke helt mening, at kunne se bruttoavancen inde på selve varen, da den så ikke giver det korrekte udtryk for din bruttoavance.

Hvis du alligevel gerne vil have et overblik over det på selve varen, så kan du eksportere dit varekartotek til excel og så her lave en formel der fratrækker kostprisen fra salgsprisen

Rigtig god pinse til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
hej susan

altså..... det er et behov jeg har når jeg opretter varer og slår varer op generelt. jeg ved da godt at jeg kan ændre salgspris og dermed ba når jeg sælger en vare, men det er et værktøj jeg synes kunne være rigtigt gavnligt og burde være nemt for jer at lave til mig.
Forslag af (190 points)

Hej Janne, 

Jeg beklager du ikke lige har fået svar her. 
Jeg godt forstå, hvad du gerne vil. I forhold til om det er nemt at lave, så vil jeg give dig ret i, at en visning af avancen burde være en mindre opgave. Billeder på vare er dog en større ting, som vil kræve en del arbejde. 

Når det er sagt, så er der flere ting i en vurdering af, hvad vi skal udvikle. Det handler ikke kun om, hvorvidt en forbedring er nem at lave.
Vi får rigtig, rigtig mange gode forslag fra jer brugere og vi kan desværre ikke lave dem allesammen. Derfor vurderer vi blandt ud fra, hvor mange brugere, der har efterspurgt forbedringen. 
Her er avance på stamkortet for varen ikke en af dem vi har hørt mest til. Det betyder vi har valgt at fokusere på andre forbedringer. Hvis du er nysgerrig, så kan du herinde se, hvor hvilke forslag vi lige nu har liggende i vores pulje af forslag. Det er den liste vi arbejder ud fra, når vi en gang i kvartalet dedikerer ressourcer til forslag direkte fra jer brugere.

Jeg håber det giver mening selvom det selvfølgelig er rigtig ærgerligt, at vi ikke lige i den her omgang tager dit forslag med i den pulje smiley