Hej Janne,
Jeg beklager du ikke lige har fået svar her.
Jeg godt forstå, hvad du gerne vil. I forhold til om det er nemt at lave, så vil jeg give dig ret i, at en visning af avancen burde være en mindre opgave. Billeder på vare er dog en større ting, som vil kræve en del arbejde.
Når det er sagt, så er der flere ting i en vurdering af, hvad vi skal udvikle. Det handler ikke kun om, hvorvidt en forbedring er nem at lave.
Vi får rigtig, rigtig mange gode forslag fra jer brugere og vi kan desværre ikke lave dem allesammen. Derfor vurderer vi blandt ud fra, hvor mange brugere, der har efterspurgt forbedringen.
Her er avance på stamkortet for varen ikke en af dem vi har hørt mest til. Det betyder vi har valgt at fokusere på andre forbedringer. Hvis du er nysgerrig, så kan du herinde se, hvor hvilke forslag vi lige nu har liggende i vores pulje af forslag. Det er den liste vi arbejder ud fra, når vi en gang i kvartalet dedikerer ressourcer til forslag direkte fra jer brugere.
Jeg håber det giver mening selvom det selvfølgelig er rigtig ærgerligt, at vi ikke lige i den her omgang tager dit forslag med i den pulje