Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Overførsel af beskeder fra banken til kassekladden

+1
Hej

Jeg har en del betalinger der trækkes via PBS og jeg benytter jeres automatiske import af bankposteringer. Modsat manuel import af bankposteringer, får man med den automatiske import også beskeder og betalingsinfo fra PBS, med i importen.

Jeg bruger alt for meget tid på at logge ind på diverse websider, herunder E-Boks, Bank, Forsikringer, mobilselskaber, leasingselskaber, skat osv., som nægter at sende opkrævninger på email, men kræver at man logger ind på deres ridgide hjemmesider, for at downloade fakturaer/opkrævninger. Det er simpelthen et latterligt tidsspild her i 2020.

Jeg har et simpelt system hvor alle mine alm. leverandører sender faktura til en dedikeret mail eller via EAN, som så ender direkte i Indbakken i E-conomic. Det er hurtigt og nemt

Mit spørgsmål er om ikke man kan få de oplysninger/Beskeder med, som man får med fra automatisk import af bankposteringer, når man overfører posteringerne til kladden og bruge dem som bilag.  Det vil gøre det så meget nemmere at bogføre!

 

Pft
i Forslag » Bank af (180 points)

2 Svar

hej Claus

Tak for din feedback. Du har ret, vi ønsker alle en så nemt tilgang til tingene som muligt.

Er det korrekt forstået at det du ønsker er at den udvidede tekst - som man får med når man har en bankconnect aftale - skal kunne vælges som bogføringsteksten?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Eller endnu bedre, at den udvidede tekst kan bruges som bilag.
hej igen

Dit forslag har nu ligget på forum et par måneder uden at andre brugere har tilkendegivet et ønske i samme retning, dette er medvirkende til at vi ikke går videre med forslaget.

Vi modtager virkelig mange forslag der lige som dit er godt og vi må udvælge det bedste at gå videre med :)

Vi værdsætter dog alle ideer vi modtager så du må endelig skrive igen når du en anden gang har feedback til programmet :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)