Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forside / Følgeside til diverse dokumenter (fx følgeseddel) med dynamisk indhold

0
Hej e-conomic,

Det kunne være rigtig dejligt med mulighed for at kunne lave forsider eller "følgesider" til standard dokumenter... fx et coverletter til en faktura, således at første siden i pdf var en custom side uden indhold eller at der i følgeseddel var mulighed for en custom side inkl. dynamisk indhold.

Min specifikke case er, at vi i forbindelse med ordre til en kundegruppe, har mulighed for at de får lagt en hilsen med i deres ordre. Denne kunne være fed at have som en af siderne vores lager printer når de udskriver følgesedlen og alligevel lægger den ved. Funktionen kunne jeg dog også se brugt mange andre steder fx som cover letter til ordre hvor man gerne vil have måske et standard følgebrev med diverse kundespecifikke info med i pdf'en etc.

Så et stort ønske herfra om på layouts at kunne tilføje en "forside" eller "følgeside" til dokumentet, hvorpå der kunne være dynamisk indhold.

Morten
i Forslag » Salg af (360 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Morten mange tak for dit forslag,

Jeg kan godt se, hvad du gerne vil og det er noget vi har hørt til før. Nogle gange i lidt forskellige versioner, men i bund og grund vil jeg vurdere, at I brugere gerne vil lidt det samme. 
Derfor vil jeg tage dit forslag med videre i ønskebrønden, som er et sted vi samler de mest populære ideer. 

I intervaller rydder vi kalenderen hos udviklerne og dykker så ned i brønden og begynder at udvikle dem vi ser størst værdi i. Derfor vil dit forslag ligge der indtil næste gang vi rydder kalenderen og ser på de forslag vi skal arbejde. Til den tid tager vi igen vurdering af alle forslagene i ønskebrønden og vælger ud i dem. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

er der noget nyt i denne?

mvh

Morten

Hej Morten, 

Vi har lige været gennem alle de gode ideer vi har liggende i ønskebrønden i denne omgang. 
Dit forslag var ikke en af dem, der kom med videre i denne gang. Vi har ca. udvalgt 20 forslag som vores udviklere og designere sidder og kigger på nu. 
Vi vil her i slutningen af juni implementere så mange som muligt. 

Grunden til dit forslag ikke lige var med denne gang var, at vi så mere værdi for flere brugere i nogle af de andre forslag. 
Det betyder dog ikke, at dit forslag er afvist for nu. Det ligger stadig i vores udvalgte forslag. De forslag vil løbe gennem igen i næste kvartal, hvor vi igen tager en vurdering af, hvad der vil have den højeste prioritet. 
Derfor er der som sådan ikke noget nyt i forhold til dit forslag, da vi har valgt at fokusere på andre brugeres forslag i denne omgang smiley