Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Drop-down funktion

0

Hej. Jeg har et kæmpe ønske som faktisk er ret simpelt. Kunne man ikke få mulighed for ved drop-down ved datot feltet at vælge sidste regnskabsår? De to sidste pinde er i min optik det samme. Kunne man ikke ændre den ene, til at være sidste regnskabsår. Håber det giver mening når i ser mit billede.    som jeg så desværre ikke kan sætte ind. Jeg vil derfor gerne vedhæft en fil, hvor gør jeg det.

 

 

i Forslag » Andet af (290 points)

2 Svar

hej Mette

Tak for dit input.

Kunne du uddybe hvor i e-conomic du er, når du ønsker sidste regnskabsår i dropdown menuen?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Det er såmend når jeg søger på posteringer på bilag så er det ved fra og til dato jeg gerne vil kunne vælge sidste års regnskab. Eller under rapporter skal søge f.eks. saldobalance - resultaopgørelse ja alt så ville det bare være smart at man kunne vælge sidst års regnskab. Nu kan man vælge
Måned til dato

År til dato

Indeværende måned

Indeværende år

Indeværende regnskabsår

Ryd

Det er det jeg mener at indeværende år og indeværende regnskabsår er helt det samme. Så den sidste kunne i rette til Sidste regnskabsår.

Håber det giver mening nu.

 

Mette
Forslag af (290 points)
hej igen

Tak fordi du ville præcisere det - jeg lader dit forslag ligge nogle uger og ser om andre brugere har samme ønske :)

 

mvh Tabita
Sagt med andre ord, der er ikke det store håb om, at det bliver lavet om. Jo længere væk vi kommer fra årsskiftet jo mindre er behovet. Men måske du kan forklare mig hvad forskellen er på de to søgninger som i min verden ligner hinanden. Hvornår skal man bruge den ene og den anden. Her tænker jeg på "indeværende år" og "indeværende regnskabsår"? Du må da give mig ret det den ene søgning burde da være "Sidste regnskabsår".

Mit forslag har jo allerede ligget her i 14 dage og ingen har skrevet på det. Man har da ikke tid til at læse andres ønsker - jeg har da ihvertfald ikke.

Håber du forstår hvad jeg mener og sender ønsket videre. Ser frem til at høre fra dig.

Mette
hej Mette

Forskellen på Indeværende år og Indeværende Regnskabsår er at Indeværende år er kalenderåret og regnskabsåret godt kan have andre datoer end kalenderåret - det har det for alle de virksomheder med forskudt regnskabsår.

Hver år på forum modtager vi 1000-1500 ideer og vi afsætter ca en 2 uger hvert kvartal til at udvikle ideer, der kommer her fra forum. Det betyder at vi kan gennemføre mellem 30 og 50 bruger ideer om året. Derfor udvælger vi de bedste ideer ud fra kriterier som fx. hvor mange brugere har ønsket det og hvilke udfordringer løser forbedringen.

Vores forum er ikke udlukkende tænkt som en ønskebrønd men  - som ordet indikerer - et forum for vores brugere hvor man kan udveksle erfaringer og komme med feedback og stemme på hinandens ideer.

mvg Tabita