Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Massemails

0
Jeg oplever ofte at have brug for at sende en mail til samtlige kunder eller leverandører. Det ville være helt fantastisk, hvis man fra Economic kunne genere en massemail, således at man kunne sende til samtlige kunder/leverandører (der er oprettet med en mailadresse i systemet) på een gang.

 

Mvh

Lone Krieger

Dansk Asfalt A/S, DAF A/S, Dansk Vejservice Aps, JHC Bolig Aps
i Forslag » Andet af (510 points)

2 Svar

hej Lone

Tak for dit forslag.

e-conomic er primært et regnskabsprogram og knap så meget CMS system så det ligger ikke lige på tegnebrættet at vi skal lave en decideret mailfunktion, der gør det muligt at sende beskeder til alle kunder eller leverandører.

Det du kan gøre er at trække listerne kunde.cvs og leverandør.csv og kopiere kolonnen Email over i dit eget mailprogram, på den måde kan du hurtigt skrive en mail til mange på én gang.

De filer finder du under Alle indstillinger - eksporter data - vælg Download lister enkeltvis - send data.

Alternativt skal du have fat i en integration til nogle af vores partnere, der kan mere med cms eller mail. Læs mere om det her og her

 

Forslag af 🔒 (55.9k points)

Hej Tabita

Enig, det var også blot et ønske. Jeg hente csv listerne når jeg får brug for det igen yes Må jeg komme med et andet forslag her, eller skal jeg oprette en ny tråd? Jeg ville super gerne have et kommentarfelt på både kunde og leverandørstamkort. Vi har MEGET ofte, for ikke at sige næsten dagligt, brug for nogle oplysninger på en kunde eller leverandør som vi skal notere andetsteds eller slå op hver gang vi skal finde dem. Fx har jeg flere hvor jeg har brug for at indtaste nogle alternative mailadresser, nogle afhentningsadresser og flere forskellige andre småting. derfor kunne et kommentarfelt på deres stamkort være godt, for der ville jeg kunne skrive de oplysninger om kunden/leverandøren som jeg har brug for at huske. Jeg ved godt jeg kan oprette noter, men det ville være så meget bedre med et felt der er synligt så snart jeg går ind på stamkortet.

Mvh

Lone Krieger

Forslag af (510 points)
hej igen Lone

Også dette forslag læner sig meget op af CMS, så det er ikke noget vi kommer til at udvikle, i hvert fald ikke på nuværende tidspunkt.

Hvornår er det aktuelt at se disse kommentarer? Vi har lige lavet en forbedring til noterne så de alle vises når man opretter en faktura - kunne det være en hjælp for dig?

mvh Tabita