Til at begynde med mente jeg dette spørgsmål handler om Design og Layout - men jeg er i tvivl...
Jeg vil gerne oprette en alternativ brevskabelon således at udskrifter (primært fakturaer) der dannes på grundlag af denne skabelon har et andet kontonummer (nederst for betalingsinfo sammen med adresse m.v.).
Årsagen er, at jeg har oprettet en særskilt konto til fakturering, betaling og administration af nogle udgifter, som jeg nemlig vil hold helt adskilt fra virksomhedens almindelige drfitskonto - det har jeg aftalt med min bank som en passende løsning til netop dette behov.
Jeg mente, at kontonummeret var valgfrit tekst, som står i det underliggende brevskabelonen - derfor skabt jeg en ny brevskabelon, kopierede indstillinger fra den anden, og forsøgt at redigere disse i kopien.
Men det viser sig at skabelonen henter bankkonto nummeret fra e-conomics indstillinger - og her er der kun plads til én bankkonto.
Så hvordan løser man denne opgave? Jeg vil ikke ændre på vores standard skabeloner og fakuraer.
tak / Adrian