Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forbedring af tilbud og faktureringsmoduler

+4
Vil anbefale jer, at kigge rigtig godt på hvordan Dinero's tilbuds- og faktureringsmodul fungere. Som indehaver af en lille rådgivningsvirksomhed med 4-5 ansatte, er det mig som er ansvarlig for tilbudsgivning og fakturering, derfor betyder det, i en travl hverdag, rigtig meget at disse værktøjer er effektive. Min bogholder har imidlertid overtalt mig til at skifte fra Dinero til E-conomic pga. af et bedre bogholderimodul i E-conomic. Det har imidlertid betydet, at jeg har kompromiteret min effektivtet til fordel for min bogholders, en beslutning jeg ikke havde taget hvis jeg havde indset hvor stor forskel der er imellem de to programmer. Dinero er for de funktioner jeg varetager, i min optik betydelig mere effektivt, giver meget bedre overblik og føling med kunden og kan dertil producere mere informative tilbud og faktura. Her blot et par nedslag.

1) Der mangler betydelige mængder tekstplads i både tilbud og fakturamodul (jeg ved godt man kan vedhæfte, men det er omstændigt)
2) Der mangler en overblik over om kunden rent faktisk har åbnet, downloadet og printet fremsendte tilbud, det giver en meget vigtig føling med kunden og hvornår der kan/skal følges op mv.
3) Omstændigt at tilbud, faktura mv altid skal søges frem, savner de ligger tilgængelig i en liste så man har overblikket alle tilbud og faktura og hurtigt kan kopiere og se om kunden har set og evt. accepteret
4) Savner i den grad Dineros funktion hvor kunden ved et enkelt tryk kan "accepterer tilbud" denne funktion gør det super smidigt og let at få kundens accept af et tilbud, uden man skal fremsende ordrebekræftigelse og kontrakter mv,.
5) Savner Dineros forudforfattede påmindelses- og rykkerskrivelser med automatisk beregning af renter og inkludering af rykkergebyr og kompensationsgebyr.

Mvh Robert
i Forslag » Andet af (170 points)

3 Svar

Hej Robert

Tak for dit input.

Jeg er ked af at du savner en masse funktioner nu hvor du er skiftet fra Dinero til e-conomic.

Der er ingen tvivl om at Dinero på nogle punkter er mere brugervenligt end e-conomic. 

Det vil kræve en kæmpe ændring i e-conomic at få implementeret alle de funktioner du nævner her, så det vil være alt for optimistisk at love dig at det vil ske.

Flere af funktionerne har vi allerede blot ikke samlet på en helt lige så overskuelig måde som i Dinero.

1. Tilbud/faktura kan ændres i layoutet så der er mere plads til tekst. Deltag gerne i kurset Design og layout for at få tips og tricks til ændring af layoutet

2. Hvis du vælger kun at sende tilbud/faktura som link og ikke pdf . kan du i menuen Sendt se om dokumentet er åbnet af kunden

3. Alle tilbud og fakturaer som er sendt kan findes i arkiv - men opdelt i kategorierne.

4. Denne funktion findes ikke hos os

5. e-conomic kan også danne rykkere og når først det er sat op én gang huskes kriterierne så man nemt kan danner rykkerne næste gang en kunde skylder penge. Deltag meget gerne i vores onlinekursus om rykkerproceduren for at lære flowet godt at kende.

Så for at være realitisk må jeg sige at vi måske kan gennemføre 1 eller 2 af disse ting men næppe i det kommende kvartal. Så du må gøre op med dig selv om du er bedre tjent med Dinero og din bogholder så må klare sig med de funktioner som der er tilgængelig der eller om det er dig der må lide afsavn og se om du kan vænne dig til de funktioner som e-conomic har.

Jeg lader dit forslag ligge nogle uger og så vender jeg tilbage når jeg får et indblik I hvor mange andre brugere der ønsker de funktioner du har foreslået her og hvis der er mange som stemmer på dit forslag så tager vi det med i vores overvejelser - men igen ingen forventninger om at det vil være klar til brug i morgen :)

 

Forslag af 🔒 (55.9k points)

Hej Robert

Spørgsmål, hvad er det din bogholder, fremhæver i e-conomic...????

Står over for at gerne vil skifte, men bogholder vil blive uden og kunne komme men noget, svar hvorfor..

Ved et skift kan min lille virksomhed betale det halve af min bogholders løn på et år.

Hilsen Claus Sørensen

Her er lige et foto af deres start side..

Forslag af (180 points)
Hej Claus, jeg er ikke helt sikker på hvad du vil skifte fra og til.

Min bogholder har andre kunder og jeg var den eneste der brugte dinero, så en del af argumentet for at skifte til e-conomic var nok bogholderkomfort .

Dinero har en del indbyggede "kloge" funktioner som har fokus på at hjælpe brugere uden den store regnskabsforståelse. Det er min fornemmelse at "rigtige" bogholdere ikke er så glade for de funktioner.

Min bogholder har stillet mig i udsigt, at hun kan lave mit bogholderi hurtigere og billigere i e-conomic. Min bogholder er glad, men selv synes jeg ikke besparelsen (yet to be seen) opvejer værdien af de manglende funktioner fra Dinero's tilbud og faktureringsmodul.

mvh Robert
Hej Robert

Jeg har haft e-conomic i snart 5 år nu. startet i Dinero det 1 år da de var unge, men da de ikke havde lagermodul måtte jeg flytte.

Siden den gang har der ikke været noget let overblik, længer uden en masse søgen og klik.

Og finder det på ingen måde let og bruge, eller få et hurtig overblik, uden du skal  ha en dele kendskab til e-conomic.

og når man ikke bruge det hver dag, er der alt for meget og skal gå og huske på, eller må bede din bogholder om.

Jeg har gennem tiden haft fat i support, mange gange, hver gang får man bare et link c-copedia.

 

Mit svar var at skulle laves i Dinero ville det koste mig 2 timer mere for at lave det samme, ekstra 850kr pr mdr. (bogholder)

Hilsen

Claus Sørensen
hej Claus

Jeg er ked af at dine erfaringer med e-conomic support begrænser sig til at du har modtaget et link og ikke mere hjælp end det. Vores normale procedure er at hjælpe til kunderne er helt i mål, ofte ved hjælp af guides men vi tilbyder som regel at svare på de spørgsmål der opstår når man har set guiden.

Jeg håber at du får en bedre oplevelse med vores support næste gang du henvender dig så du føler dig hørt og hjulpet. Hvis du ikke føler du får den hjælp du beder om så stil dig ikke tilfreds men spørg igen og igen til du får svaret - det er det vi er der for :)

Snart åbner vi også kontoret og dermed telefonsupporten igen, det vil måske mere være en supportform der tiltaler dig, for der kan vi ikke blot sende dig et link ;)

Mange venlige hilsner

Tabita

Dineros funktion hvor kunden ved et enkelt tryk kan "accepterer tilbud" denne funktion gør det super smidigt og let at få kundens accept af et tilbud, uden man skal fremsende Ordrebekræftelse og kontrakter mv.

Den er højt på vores ønskeliste - da administrationen helt klart vil blive lettere når man er meget på farten.

Håber at E-conomic vil over vejen om det kunne blive en muligt.

Forslag af (150 points)