Vil anbefale jer, at kigge rigtig godt på hvordan Dinero's tilbuds- og faktureringsmodul fungere. Som indehaver af en lille rådgivningsvirksomhed med 4-5 ansatte, er det mig som er ansvarlig for tilbudsgivning og fakturering, derfor betyder det, i en travl hverdag, rigtig meget at disse værktøjer er effektive. Min bogholder har imidlertid overtalt mig til at skifte fra Dinero til E-conomic pga. af et bedre bogholderimodul i E-conomic. Det har imidlertid betydet, at jeg har kompromiteret min effektivtet til fordel for min bogholders, en beslutning jeg ikke havde taget hvis jeg havde indset hvor stor forskel der er imellem de to programmer. Dinero er for de funktioner jeg varetager, i min optik betydelig mere effektivt, giver meget bedre overblik og føling med kunden og kan dertil producere mere informative tilbud og faktura. Her blot et par nedslag.
1) Der mangler betydelige mængder tekstplads i både tilbud og fakturamodul (jeg ved godt man kan vedhæfte, men det er omstændigt)
2) Der mangler en overblik over om kunden rent faktisk har åbnet, downloadet og printet fremsendte tilbud, det giver en meget vigtig føling med kunden og hvornår der kan/skal følges op mv.
3) Omstændigt at tilbud, faktura mv altid skal søges frem, savner de ligger tilgængelig i en liste så man har overblikket alle tilbud og faktura og hurtigt kan kopiere og se om kunden har set og evt. accepteret
4) Savner i den grad Dineros funktion hvor kunden ved et enkelt tryk kan "accepterer tilbud" denne funktion gør det super smidigt og let at få kundens accept af et tilbud, uden man skal fremsende ordrebekræftigelse og kontrakter mv,.
5) Savner Dineros forudforfattede påmindelses- og rykkerskrivelser med automatisk beregning af renter og inkludering af rykkergebyr og kompensationsgebyr.
Mvh Robert