forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Fordelingsnøgle

0
Jeg har brugt funktionen fordelingsnøgle og det virker rigtig fint. Jeg kunne dog godt tænke mig at funktionen blev udvidet, så man havde mulighed for at ændre fordelingsnøgle pr en given dato.

Det ville give god mening, da virkeligheden jo løbende ændrer sig.

Alternativt skulle man have lov til at slette dem man ikke ønsker at bruge mere.
spurgt 3 dage siden i Forslag » e-conomic generelt af Stutgården (350 points)

1 Svar

Hej og mange tak for dit forslag. :-)

Som det er nu kan man ikke ændre pr. dato, da det ville give noget rod i regnskabet, da den nogle steder ville bruge en procentsats og andre steder en anden.

Alternativet er derfor at oprette en ny fordelingsnøgle. Det burde derfra kunne gå under det orange tandhjul - alle indstillinger - afdelinger - andre muligheder - ny fordelingsnøgle. For den gamle kan du så spærre (ikke slette, da der er blevet bogført med denne fordelingsnøgle) - det gør du samme sted, under afdelinger - trykker rediger og flueben i spær den fordelingsnøgle du vil spærre. :-)

Håber det giver mening.

Venlig hilsen/Best regards

 

Tobias Pinndal

Forum Expert, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 3 dage siden Forslag af TobiasPinndal (7,620 points)
Jeg kan ikke forstå at du mener at det vil skabe rod i regnskabet? Der er da mange andre ting, som ændrer sig løbende?

Jeg har tre fordelingsnøgler som jeg gerne vil ændre på hver måned, I løbet af et år vil jeg have 36 spærrede fordelingsnøgler? Det holder desværre ikke.

venlig hilsen

Søren
Hej igen Søren,

Du har ret i at hvis det er hver måned, så vil der komme mange, med mindre du kan genbruge tidligere.

Du kan dog vælge ikke at få vist de spærrede, så du kan har de aktuelle, dette er dog stadig forholdsvis problematisk.

Jeg vil lade indlægget stå og se hvor meget opbakning det får, ift. prioritering. :-)

Indtil nu, kan du evt. også prøve at høre nogle af vores integrationspartnere, såsom budget123 / rapport123, der tilbyder flere løsninger.
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”