Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Corona

0
Jeg er en af de meget glade brugere af e-conomic. Jeg er også en af de mange brugere, der over en week-end mistede al indtjening. Jeg ønsker dog fortsat at forblive selvstændig erhvervsdrivende. Og i denne forbindelse opretholde en indtægt, som selvstændig erhvervsdrivende. Jeg skal omstille mig. Ja. Jeg skal finde nye veje. Ja.

I denne situation ville det virkelig være effektivt, hvis e.conomics bakkede de danske selvstændige, brugere af e-conomics op

Må jeg foreslå at næste periode (der starter 01.04 2020) IKKE opkræves. Vi har alle brug for at stå sammen !
i Forslag » Andet af (160 points)
Det er da et fuldstændigt fjollet svar I giver ! Alle har sgu da problemer med at betale næste ydelser ! Jeres konkurrent Dinero har åbnet op for dette! Hvis ikke jeg havde talt med sådan en kvalificeret medarbejder ved jer....der hjalp mig til at minimere mine månedelige udgifter...så var jeg da stræget for længst. Tag lige og meld jer ind i samfundet og undlad venligst dumsmarte svar til folk der faktisk kan lide jeres program....og som faktisk ikke engang kan tænke på indtjening i denne tid !

2 Svar

Hej Steen

Tak for din henvendelse.

Det er en meget svær og helt ukendt situation vi alle står i. Vi har også stor forståelse for at mange står i en håbløs økonomisk situation.

Dit forslag om at e-conomic ikke opkræver abonnement for næste periode - altså 2. kvartal - må jeg dog venligt afvise. Dit forslag vil betyde en nedgang af e-conomics omsætning på 25%. Hvem skal så betale for alle medarbejdernes løn og andre faste omkostninger det kommende kvartal?

Visma e-conomic skal gerne overleve Corona-krisen så vi stadig kan tilbyde regnskab til 140.000 danske virksomheder og yde service og support til vores brugere.

Som et ekstra support tiltag har vi lanceret et gratis webinar for alle brugere. Webinaret omhandler hvordan man håndterer de støtte ordninger som regeringen tilbyder i forbindelse med Coronakrisen - du kan tilmelde dig her.


Derudover støtter Visma e-conomic blandet andet regeringens tiltag ved at kontoret er lukket og alle arbejder hjemmefra, vi holder vores møder virtuelt, så vi på den måde står sammen hver for sig og mindsker risiko for smitte, så vi forhåbentlig hurtigt kommer igennem krisen og tilbage til normalen.

Forslag af 🔒 (55.9k points)
opdateret af 🔒

Det er da et fuldstændigt fjollet svar I giver ! Alle har sgu da problemer med at betale næste ydelser ! Jeres konkurrent Dinero har åbnet op for dette, altså ingen betaling ! Hvis ikke jeg havde talt med sådan en kvalificeret medarbejder ved jer....der hjalp mig til at minimere mine månedelige udgifter...så var jeg da strøget for længst. Tag lige og meld jer ind i samfundet og undlad venligst dumsmarte svar til folk der faktisk kan lide jeres program....og som faktisk ikke engang kan tænke på indtjening i denne tid !

'

Hej Steen

Du må meget undskylde hvis jeg havde misforstået din henvendelse. Det lød som et forslag til at vi ikke skulle opkræve nogle kunder overhovedet i 2. kvartal og derfor valgte jeg at svare dig ud fra den vinkel og så bad jeg min kollega Julie om at ringe dig op så I kunne finde en god løsning præcis til din situation. Og jeg er glad for at den sidste del i det mindste lykkedes :)

Det er helt okay at du ikke er enig i vores valg af titler og navne på afdelinger hos os, vi kan godt li' at være lidt skæve og få lov til at vise vores personlighed. Selvom du og Erik mener at vi har os selv i fokus og befinder os i et alternativt univers, så bruger vi alt vores krudt på at hjælpe og guide vores kunder til den bedste mulige løsning på de udfordringer de står med.

Rigtig meget held og lykke den kommende periode, jeg håber at vi alle kommer ud på den anden side af Corona med skindet på næsen.

ser lige ...underskrift på dette er ...Tabita Edith Lorenzen, Wow Hero & TopGun, Planet WOW...hvad er dette ? Tegnefilm ? Meld jer da lige ind i verdenen og stop dette idioti !

Forslag af (160 points)
Jeg kan ikke være mere enig.

Men de idiotiske betegnelser har vist noget med seriøs markedsføring i en alternativ verden at gøre.

Eller Bamse og Kylling i en amerikaniseret version, hvor personen og ikke opgaven er i centrum.