Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Visning af skærende poster i bankafstemningen

+1
Det er pt. ikke muligt at udskrive en bankafstemning med specifikation er de "skærende" poster.

Kan vi ikke få tilrettet udskriften "bankafstemning", så posterne der er overført til næste periode specificeres?
i Forslag » Andet af (290 points)

2 Svar

hej Jkol

Så i rapporten fra bankafstemningen hvor der vises hvilket beløb der er overført til næste periode ønsker du også at disse poster skal udspecificeret?

Du må meget gerne uddybe hvorfor du ønsker det udspecificeret på print? hvad bruger du printet til? posterne ses tydeligt inde i bankafstemningen hvor de er markeret med en grøn pil :)

Jeg lader dit forslag ligge så vi kan se om de mange andre brugere der anvender bankafstemningen også har dette behov.

Jeg vender tilbage om nogle uger :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Ja, jeg ønsker disse poster udspecificeret i rapporten fra bankafstemningen. Dette ville man jo også gøre, hvis man havde udarbejdet bankafstemningen manuelt.

Formålet med en rapporten er at kunne dokumentere (overfor revisor og Skattestyrelsen mfl.) at banken er afstemt, herunder hvilke (skærende) poster der udgør differencen mellem bankindestående iflg. bogholderiet og det faktiske bankindestående.  

Jeg er med på at posterne kan ses inde i bankafstemningen, men hvis der er flere hundrede posteringer pr. måned, kan de overførte posteringer (med den grønne pil) ikke altid ses på samme skærmbillede. Det er derfor heller ikke muligt at tage et skærmprint som dokumentation.
Forslag af (290 points)
hej igen

 

Jeg forstår godt dit ønske og det forslag er også godt. Vi får dog virkelig mange forslag og kan kun gå videre med dem som hjælper allerflest kunder eller er ønske af virkelig mange.

Dit forslag har ligget på forum en måned med kun enkelt tilkendegivelse fra brugere med samme ønske og derfor kan jeg ikke putte det i ønskebrønden i denne omgang.

Dit input er dog meget værdsat og jeg håber du vil dele andre gode ideer med os :)

Som et workaround kunne du måske benytte den anden nye funktion i e-conomic som hedder Eksport data inde i bankafstemningen - så kan du eksportere månedens poster til excel og der markere grænseposterne og vedlægge det som bilag.

mvh Tabita