Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Corona virus - indscanning

0
Vi har mange små kunder som i dag ikke bruger indscanning,  det er heller ikke alle internal regnskaber der har det på nuværende tidspunkt.  Det kunne være et godt træk - også på sigt -  for Economic her i forbindelse med Corona virus og nærmest nedlukning af mange lande at lave en gratis tilknytning af indscanningsmodulet for resten af året. og så må kunderne tage stiliing til om de vil fortsætte næste år, ved at eks modulet skal opsiges 1-3 mdr før årsskiftet.  Eller lave så administratorer kan koble det gratis på  i dette regnskabsår.  Vi  er nødt til at oprette hjemmearbejdspladser,  men hvad hjælper det ,  hvis alle bilagene ligger på kontoret. Det kan have flere virkninger for e-conomic  bla selvfølgelig et godt ry og giver kunderne en mulighed for at arbejde adskilt - samt en salgsmulighed på sigt,  kunne jo være endnu flere der fik øjnene op for indscanningsmodulet

Viden er - at vide hvor viden er
i Forslag » Andet af (200 points)

1 Svar

Hej Nemkontoret, 

Super fin ide. Det giver selvfølgelig ekstra meget mening at benytte sig af indscanning i de her dage. Så lad det være en opfordring til om at få aktiveret løsningen! 

I forhold til at starte en kampagne omkring at give det gratis i et helt år, så har jeg givet det videre som ide til vores marketing team. Jeg ved ikke, hvad de beslutter sig for, men uanset hvad, så synes jeg helt sikkert det giver mening at fokus på dette og de andre fordele, der er ved en cloudløsning som e-conomic når vi ikke kan samles - så mange tak for det og rigtig god dag! smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)