forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Debitorer - projekter

0
Jeg mangler en forbindelse fra debitorer til projekt.

Når jeg har fundet et debitornummer, kan jeg ikke se hvilekt projektnummer som de vedrører, kan der laves en forbindelse?

 

vh. Laila Rusbjerg
spurgt 13 Mar i Spørgsmål » e-conomic generelt af Rusbjerg (140 points)

2 Svar

Hej Laila,

Mange tak for dit spørgsmål. :-)

Hvis du har debitornummeret, så vil du altid kunne gå under rapporter - projektkort - søge på et bestemt debitornummer, også få projekterne frem på denne debitor. :-)

Håber det giver mening. :-)

Venlig hilsen/Best regards

 

Tobias Pinndal

Forum Expert, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 13 Mar Spørgsmål af TobiasPinndal (7,620 points)
Hej igen Laila,

Vi har lige kørt en deployment af nogle forbedringer.

Hvis du går under salg - kunder - flere - projekt - så burde du kunne se hvilke projekter de er knyttet til. :-)

Venlig hilsen/Best regards

 

Tobias Pinndal

Forum Expert, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 5 dage siden Spørgsmål af TobiasPinndal (7,620 points)
Mange tak, det hjælper mig lidt.

Kan der også kommer forbindelse til projektnummerne, når du taster et kunde nummer ind i en kassekladde og så den vej se hvilket projektnummer denne kunde er tilknyttet?

Mvh. Laila Rusbjerg
Hej Laila,

Umiddelbart vil projektnummeret kun fremgå af fakturaen, så med mindre i lavet manuelle kundefaktura, så er det vel kun i salgsfanen eller til udgifter (ikke debitorer), det giver mening, eller kan du komme med et nærmere eksempel. :-)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”