Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Delfakturering per ordrelinje

0
Mon ikke der er flere end jeg, der har brug for at kunne delfakturere per ordrelinje - f.eks. ved delleverancer eller trinvise leverancer, hvor man laver ordrebekræftelse på hele bestillingen, som f.eks. er på leveringer med et par måneders mellemrum. Ikke bare for faktureringen men for overblikket på den pågældende ordre. Pt. må jeg kopiere ordrebekræftelsen og slette de andre ordrelinjer og så holde "manuel" tjek på, hvilke/hvornår der er faktureret. specielt problem da der lægges individuelle oplysninger til ordrerlinjerne, som ikke kommer med/skal lægges ind på nyt hvis man vælger artikelnr. og så fast beløb med den pågældende ordrelinjes beløb.
i Forslag » Andet af (130 points)

2 Svar

Jeg har lidt af samme problem som ovenfor vedr. delfakturering. Hvis jeg markere f.eks. linie 1 til fakturering og udfylder hele beløbet, så burde linie 1 fra ordren blive slettet efter konvertering til faktura. Jeg kan samtidig skulle fakturere linie 2 og 3 men med et andet antal end ordren lyder på, så ville det være dejligt, at der stod et rest antal på ordren - eller måske det oprindelige antal - nu faktureret, og et rest antal så der er et overblik.

Jeg vil også gerne kunne sætte et antal ind i stedet for pct. eller fast beløb, da jeg fakturere i antal dage/måneder.
Forslag af (160 points)

Hej Viv og tak for dit forslag, 

Det er et godt forslag vi allerede på listen af forslag vi overvejer. 
Du kan se forslaget her.

Jeg vil lukke dit indlæg her med henvisning til det andet, så vi samler feedback et sted. Du må meget hoppe derind og bakke op, så vi får samlet alt feedback et sted. Der er en lille pil, hvor du kan trykke op, så giver du et 'like' wink

Rigtig god weekend! 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)