Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Download af bilag

+2
Jeg har mange bilag (+200 stk pr måned) som er bogført på bestemte konti hvor jeg skal downloade bilaget som dokumentation men jeg skal hente hver bilag for sig, da det ikke er muligt at downloade alle bilagene med mindre de ligger i en bestemt bilagsnummerrækkefølge.

Det ville være dejligt hvis man kunne lave afgrænsning af bilag på kontonummer
i Forslag » Andet af (180 points)
status opdateret af 🔒
Jeg mangler også en funktion, hvor man kan masseudskrive bilag som sagsdokumentation. Jeg har derfor brug for at kunne afgrænse på konto, dimension, dato osv

Håber det snart bliver lavet

3 Svar

Hvis bilagene er vedhæftet i e-conomic, hvilket formål er der så med at downloade dem?
Forslag af (26.5k points)
Bilagene skal bruges til dokumentation til udenlandsk moms og der skal kopi af bilagene sendes med.
OK.

Så har du en opgave.

Løsningen kunne være, at man via et finanskontokort kunne vælge at udskrive alle de tilhørende bilag. Evt. via et flueben ud for de poster, der er aktuelle.
Ja, eller at man kan afgrænse på konti når man skal eksportere bilag
hej Sus

Tak for dit forslag, jeg kan godt se pointen. Det kunne være dejligt med flere søgekriterier for download.

Jeg lader dit forslag ligge nogle uger for at se andre brugeres feedback ang. dette.

Så skriv endelig hvilke andre søgekriterier der savnes fx. Leverandører, konti, bilagstype?

Så vender jeg tilbage når jeg har modtaget mere input omkring ønsket :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)

Jeg mangler også en funktion, hvor man kan masseudskrive bilag som sagsdokumentation. Jeg har derfor brug for at kunne afgrænse på konto, dimension, dato osv

Håber det snart bliver lavet

Hej med jer.

Det er en fornøjelse at fortælle at man nu i menuen Eksporter Bilag også kan filtrere på kontonummer, så man kan hente alle bilag ud fra en specifik konto.

Jeg kunne godt tænke mig at høre tilbage fra jer om dette afhjælper størstedelen af jeres behov eller hvilke andre filtre I evt. savner.

Hej med jer.

Det er en fornøjelse at fortælle at man nu i menuen Eksporter Bilag også kan filtrere på kontonummer, så man kan hente alle bilag ud fra en specifik konto.

Jeg kunne godt tænke mig at høre tilbage fra jer om dette afhjælper størstedelen af jeres behov eller hvilke andre filtre I evt. savner.

Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Fantastisk at der nu kan afgrænses på konti. Det kunne være rart at man kunne afgrænse på periode også.
hej Sus

Så du vil gerne afgrænse på et specifikt datointerval i stedet for blot regnskabsåret?

mvh Tabita
Hej Tabita

Ja, det ville være dejligt at kunne afgrænse for et specifikt datointerval.

Mvh

Susan