Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Afdelinger på faktura

+2
Da vi har flere afdelinger, hvor vores kunder kan aflevere maskiner til rep, er vore meget store ønske at vi kunne sætte afdelings ref. på vores faktura. se eksempel.

Deres Ref.

Vores Ref

Vores afdeling

Og at afdelings  og vores ref. skal udfyldes udfyldes før bogføring af faktura.

Vi kan ikke bruge afdeling på varelinier. ønsker en letter arbejdsgang og mener at, når der kan sættes medarbejder på som ref.  skulle det også kunne lade sig gøre at få afdeling på selv fakturaen og ikke på varelinier.

Er vi de eneste der har sådanne et ønske ?
i Forslag » Andet af (150 points)

1 Svar

Hej Pia og tak for dit forslag, 

Grunden til vi har lavet en løsning på varelinjer er, at forskellige varer kan bogføres på forskellige afdelinger. Det er selvfølgelig fair at lave en betragtning, hvor alle varelinjer automatisk bliver sat til samme afdeling. 

Derfor vil jeg lade dit indlæg ligge herinde i noget tid og se, hvor mange andre brugere, der ønsker samme forbedring. Jeg vender tilbage.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Jesper

Tak for dit svar. Men jeg forstår godt, hvorfor i har lagt afdelinger som i har gjort i henhold til varelinier mv og i henhold til leverandører. Men vores behov er at vi også kan sætte det på vores faktura oppe under REF Medarbejder - REF AFD. Så vi må se, hvad der sker, jeg skal til møde med min chef og viderebring, hvad vi kan og ikke kan gøre i E-conomic.

Mvh Pia

Hej Pia, 

Dit indlæg har nu ligget herinde i et stykke tid. Det er for nu ikke et af de forslag vi kommer til at arbejde videre med. 
Jeg kan sagtens se ideen bag det i gerne vil, men vi laver en løbende vurdering af, hvilke forslag, der er flest, som kan bruge. I denne omgang vil vi fokusere på andre tiltag.

Rigtig god dag smiley