Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Landeopdelt omsætningsstatistik savnes

+1
Efterlyses!: Rapport med omsætningsstatistik per land. (Meget stort ønske!)
i Forslag » Andet af (200 points)

1 Svar

Hej Louise, 

Mange tak for dit forslag. Som udgangspunkt vil jeg lige lade det ligge, så vi kan se, hvor mange der ønsker dette implementeret.

Når det er sagt, så har jeg en løsning du måske kan bruge. Jeg har set mange brugere inddele deres kundegrupper per land. På den måde kan du bruge dette i søgningen ved at søge på en bestemt kundegruppe, der repræsenterer et land. Hvordan vil det virke for dig? smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Tak for svar - dit forslag vil virke - men vil betyde en hel del arbejde fra vores side at inddele alle vores kunder i nye kundegruppe. Og det virker ret bagvendt, når I nu allerede har et felt med landeangivelse, at man så skal ind og tildele hver kunde endnu et tag... Det virker ikke som om systemet er specielt udviklet til eksport. Og der må da være masser af eksportvirksomheder, I kunne få som kunder, hvis det blev gjort lidt nemmere for os, der eksporterer vores varer.

Hej igen Louise,

Det er helt fair. Vi får rigtig mange gode forslag fra jer brugere og der er dit ikke en undtagelse. Jeg vil tage det med videre i den pulje af forslag vi har. Det er en pulje vi ser på når vi udvikler ideer direkte fra jer brugere. Der er ingen garantier for, hvilke vi kommer til lave, men det er med i puljen. 

Rigtig god weekend smiley 

Hej igen Louise, 

Vi har været gennem alle jeres forslag til dette kvartals udvikling. 
I denne omgang har vi valgt ikke at arbejde videre med dit forslag, men i stedet fokusere på andre forslag. Vi tror på, at vi kan skabe mere værdi andre steder og derfor har vi valgt at gå efter andre forbedringer.

Rigtig god dag smiley