Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




FI indbetalinger

0
Hej Economic.

Det kunne være rigtig dejligt hvis det var muligt at der var en opsætning, således at det var muligt at indlæse FI indbetalinger fra andre faktureringssystemer. Vi har et bookingsystem, hvor der også faktureres fra. Hvis jeg forsøger at indlæse de FIO indbetalinger herfra, får jeg fejl.

Det kunne være rigtig fedt hvis jeg kunne indlæse de FI indbetalinger direkte i Economic og at jeg ikke skal bearbejde filen fra banken manuelt hver gang.

Det kunne måske gøres ved at der forefindes en vejledning til opsætning af FI kort således at det er kompatibelt med Economic, Jeg forestiller mig ikke at det er helt så enkelt, men håbet er lysegrønt :)

MVH Karin
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

hej Karin

Tak for din input.

Grunden til at man ikke kan indlæse FI-indbetalinger fra fakturaer dannet i andre programmer er at OCR linjen der matches på består af fakturanr + kontrolnr.

Når du danner dine fakturaer i et andet program kan OCR linjen på FI-indbetalingen ikke matches med noget fakturanr i e-conomic.

Kunne du i stedet undersøge om der er en mulighed for at fakturaerne fra bookingssystemet overføres via integration til e-conomic og bogføres i salg og sendes til kunden derfra? så vil der være en OCR-linje der kan matches med din indbetalingsfil :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)