Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart box og Godkendelses flow

0
Hej

Jeg er ny bruger på Economic og Smart box og har følgende ønsker til jeres godkendelses setup

Det ville være super

hvis man på nogen måde kunne styre/ændre sit setup:  

Så det kun er Leverandørfakturaer, der skal godkendes/bliver sendt til godkender.

 (og dermed undgår at alle finansposteringer bliver sendt godkender.

 

hvis man på nogen måde kunne styre/ændre sit setup:  

Så mail og alle vedhæftninger til mailen forbliver samlet på samme postering?

jeg sender een mail pr. Postering/faktura hvor der kan være vedhæftet flere bilag men de bliver splittet op på flere mail når de modtages i Smart box. Kan man ændre på dette så de forbliver samlet? Ved godt man kan samle dem igen efter det er godkendt men det giver ekstra arbejde for alle og meget forvirrende for godkender at det splittes op.

Ydermere efterlyse jeg en form for rapport?

Hvor man kan spore godkendte bilag dvs. hvem og hvornår de er godkendt.

Så både revision samt "godkender" kan kontrollere godkendelsesflow.

Er det mulig få det?

På forhånd tak, Tina Bay
i Forslag » Andet af (240 points)

1 Svar

Hej Tina og tak for dine forslag, 

I forhold til godkendelsesflowet, så forstår jeg godt, hvad du gerne vil i forhold til flere 'regler' ved godkendelse. Det godkendelsesflow vi har bygget her er et flow til de mest basale behov og jeg erkender, at du ikke skal have ret mange 'regler' i din godkendelseprocedure før at der er mangler. 

Som udgangspunkt er målet med dette godkendelsesflow ikke at udbygge med flere muligheder, men vi har snakket om i fremtiden at indføre et mere avanceret flow. Derfor er dit forslag ikke afvist som udgangspunkt, men vil blive gemt til vi tager snakken om fremtiden. Der er ingen garantier for, hvad vi kommer til at gøre, men i og med, at vi har en ide om at gøre det i fremtiden, så vil vi ikke lave små ændringer nu og her. 

Hvis vi for alvor dykker ned i godkendelse i fremtiden, så er dit forslag helt sikkert relevant nu, men det bliver ikke lige i denne omgang. 

Du nævner også muligheden for at se, hvem der har godkendt hvad. Det kan du se på de enkelte bilag. Der står, hvilken bruger, der har godkendt det samt en dato. 

Mit svar hjælper dig ikke så meget lige nu. Den er jeg med på, men jeg vil hellere være ærlig og forventningsafstemme omkring, at vi erkender de behov, der kan være for et mere avanceret godkendelsesflow, men hvis det skal laves, så bliver det et større projekt i fremtiden, hvor kigger på de forskellige forslag vi har fået, dit inklusiv. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)