Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ønsker flere valgmuligheder i type under Inbox

0

Valgbare typer i Inbox er mangelfuldtHej 

Jeg mangler at kunne vælge Typen: Lev.betaling når jeg skal behandle betalingen af leverandørfaktura i Inbox. 

Det vil være dejligt at typen findes i Kassekladde-valget: Daglig og måske har nogle brug for den under kassekladde-valget: Leverandør faktura, hvis de skulle bogfører deres leverandørfakturabetaling der. (ikke mig)

Nu er man nød til at vælge Finansbilag, hvorefter man skal i daglig (eller en anden kassekladde) og rette typen efterfølgende. Det er ikke hensigtsmæssigt.

Håber det kan blive lavet

 

Med venlig hilsen

Kirsten

i Forslag » Andet af (120 points)
Jeg er helt enig.

Jeg mangler dog muligheden kundeindbetaling, så man kan lægge en faktura i kassekladden med postering. For nuværende, skal en kundefaktura lægges ind som finansbilag og efterfølgende rettes i kassekladde, hvilket giver ekstra arbejde, hvis man ønsker at overføre kundefakturaen "bankoverførsel" direkte fra website til e-conomic inbox.

Modul kan overføre Dankort indbetalinger automatisk, mens bankoverførsel indbetalinger skal ligges i kassekladde manuelt. Disse kan sendes som bilag direkte til inbox, hvilket er smart, men kan ikke overføres til kassekladde som kundeindbetaling.

1 Svar

Hej Kirsten

Tak for dit indlæg.

Jeg skal lige have dig til at uddybe, hvorfor du vælger at bogføre en leverandørbetaling fra indboksen.

Indboksen er beregnet til at bogføre indscannede/indsendte leverandørfakturaer.

Selve leverandørbetalingerne er normalt noget man overfører fra sin bankafstemning og så til kassekladden for derefter at udligne leverandøren her. Her kan du også vedhæfte dit betalingsbilag, som jeg formoder er det du indscanner til din inbox.

Rigtig god dag til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)