Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projektnummer på fakturakladder

+2
Kan man lave en funktion hvor man nemt kan se hvilke projekter der er forbundet til hvilke fakturakladder? Hvis man f.eks. har 100 kladder liggende, og skal finde ud af hvilken kladde der passer til projekt X, så skal man ind på hver enkelt kladde for at se projektnummeret. Kunne være smart hvis der var en kolonne i kladdeoversigten med projektnumre, eller hvis man på selve projektet kunne se hvilke kladder/ordrenummer der var forbundet til projektet.
i Forslag » Andet af (410 points)

2 Svar

Can anyone provide solution for this?
Forslag af (140 points)
Hej og tak for dit indlæg

Denne funktion er faktisk allerede mulig, hvis du eksporterer fakturakladderne. Her kan du nemlig se, hvilke projekter der er koblet til fakturakladderne.

Gå til det orange tandhjul og alle indstillinger og til venstre under Eksporter data. I næste billede vælger du "Download lister enkeltvis" og klikker Send og i næste billede vælger du Fakturakladder. Så vil det komme over i en excel fil og her har du oplysningerne.

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Susan

Tak for svar. Jeg er dog allerede klar over denne "cowboy-løsning", som også er den jeg bruger nu, men det er netop det jeg gerne ville undgå, da det er ret omstændigt, og ikke rigtig en "rigtig" funktion så at sige. Er lidt omstændigt at skulle den vej rundt bare for at finde et nummer.

Er det ikke muligt at indsætte en ekstra kolonne ved siden af Øvrig Ref eller sådan noget?