Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




sseændring af bilagsnumre i kassekladde

0

Hejsa udviklere af economics

Det ville lette arbejdsgangen rigtig meget, hvis man kunne 'masseændre' bilagsnumre. 
F.eks. når man laver lønkørsler og får lønningssystemet til at overføre posterne til 'daglig kladde' (eller hvilken kladde man nu bruger).
Efterfølgende kan man have behov for at ændre det tildelte bilagsnummer til noget andet, - så skal man til at ændre samtlige poster en for en. Det er et kolosalt arbejde.
Hvis man kunne markere bilagsnumrene  og derefter 'masseændre' dem. Ville det lette gevaldigt. F.eks. i nedenstående ændre bilagsnummer fra 517 til 357. Mvh. Birgit Holm-Petersen

i Forslag » Andet af (120 points)

2 Svar

hej Birgit

Tak for dit input, det er et fint forslag og vi har også hørt det fra andre, så jeg lader det ligge i nogle uger så vi kan se hvor mange brugere der giver udtryk for at de har dette behov.

Hvis dit forslag for en del stemmer kan vi gå videre med det :) Jeg vender tilbage om nogle uger.
Forslag af 🔒 (55.9k points)

hej igen Birgit

Jeg har i mellemtiden fundet ud af at den funktion findes hvis man indstillinger kladden til at være stående kassekladde og så får du muligheden for at masseopdatere bilagsnr og evt rykke datoen frem.

Se guiden her

 

Jeg håber at det fif vil gøre dig lige så glad for det gjorde mig ;) selv efter 6 år i supporten var der lige et uudforsket hjørne af programmet :)

 

Forslag af 🔒 (55.9k points)