Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Udskrift af bankafstemning med åbne poster

0
Jeg har kunder hvor der er kortbetalinger så der vil ALTID være åbne poster på bankafstemningen ved månedsskift. Var det ikke muligt at når man vælger at få den udskrevet (iconet med kolonner) at der under selve afstemningen var angivet de åbne poster både i bogføring og Bankafstemmning. Som det er nu er jeg nødt til at lave en manuel afskrift i Excel så jeg kan specificere de åbne poster.

Hilsen Susanne
i Forslag » Andet af (1.3k points)

3 Svar

Hej og tak for dit indlæg

Umiddelbart har vi ikke fornemmelsen, at mange af vores kunder bruger denne rapport, men jeg vil lige lade dit indlæg stå åbent en måneds tid, for at se andre kunders kommentarer/ønsker.

Rigtig god dag til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej igen

Dit forslag har nu stået åbent i en måneds tid, og det ser ikke ud til at andre kunder har ønsker om dit forslag.

Som du sikkert ved, kigger vi på de forslag/indlæg der kommer flest kunder til gode, så jeg må desværre afvise dit forslag i denne omgang

Jeg skal ikke udelukke, at det kan komme på tale senere, men altså ikke i denne omgang

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Når du har bankafstemningen, så smid disse poster i en separat kassekladde. Så har du bankafstemningen i orden, og de uafklarede poster ligger i en kladde, som du umiddelbart kan udskrive/udlæse og sende til den person, der skal se at få afleveret de nødvendige bilag.

Når du modtager bilagene, bogfører du fra kladden. Og så stemmer banken fortsat.
Forslag af (26.5k points)