Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




bladre imellem igangværende fakturaer

+1
Er det ikke muligt at I kan lave en genvej til hvordan man kan BLADRE IMELLEM IGANGVÆRENDE FAKTURAER.

Ved C5 kan man bladre frem og tilbage på F7 og F8. Det sparer en masse tryk og man har bedre overblik.

 

håber det er noget I vil se på.
i Forslag » Andet af (250 points)

5 Svar

hej Guldbager :)

Tak for din input.

Kan jeg få dig til at uddybe hvornår du har brug for at bladre mellem fakturaerne? Det er nemmere for mig at sælge ideen hvis jeg forstå hvilket behov den dækker :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)

Hej,

Vi har en del kunder som får brød hver dag men kun modtager en faktura pr. mdr. Dvs. vi har en del igangværende fakturaer hvor vi skal ind og taste dagligt hvad de har fået. Hver gang jeg så skal skifte til en ny kunde så skal jeg ud på FAKTURA og vælge i de igangværende (vi har ca. 25 stk.) og man skal hele tiden huske hvem man sidst tastede på og så skrolle ned og vælge. I C5 kan man bare taste F7 (tilbage) eller F8 (frem) .Kender et par stykker der har samme behov.

 

Mvh. GuldBageren Vestbyen

Forslag af (250 points)
hej igen

Beklager det sene svar, jeg fik ikke en notifikation om at du havde svaret.

Hvad er grunden til at du opretter en ny faktura hver dag? kunne du evt føje en ny linje til en igangværende faktura i stedet? og så sende den samlede faktura ved månedens slutning? Så slipper du for at bladre frem og tilbage i mellem dine fakturaer. Kunne den ide bruges?

mvh Tabita
Hej Tabita.

Kate skriver netop, at hun kun arbejder i en faktura pr. kunde pr. måned.

Det, Kate efterlyser, er en funktion, hvor hun kan springe til næste igangværende fakturas varelinjer uden at skulle gå tilbage til oversigten over igangværende faktura og finde / åbne næste faktura. Dvs. springe til fakturalinjerne i den næste igangværende faktura.

Rigtigt forstået, Kate?
ja det er korrekt :-)

 

mvh. GuldBageren , Kate
Hej Tabita,

som jeg har skrevet tidligere, så har vi en del (45 i marts) i gangværende kunder hver mdr. Når jeg feks har tastet på kunde nr. 1 og skal videre til kunde nr. 2 , så skal jeg  ud til de i gangværende kunder og scrolle ned til kunde nr. 2. Man kan se de første 10-15 kunder men herefter skal man skrolle ned og så håbe at man kan huske hvilke kunde man var kommet til. HVIS man bare kunne taste (NÆSTE IGANGVÆRENDE KUNDE)  feks. F7 så ville det spare en masse klik. Og da vi taster på 45 forskellige kunder hver dag hele mdr. så er det en del klik vi vil kunne spare.

DBH. GuldBageren Vestbyen Kate
Forslag af (250 points)
ja det er korrekt :-)
Forslag af (250 points)
hej igen :)

Jeg kan godt se at det kunne være en fin funktion når man som dig har mange fakturaer som man hver dag redigerer.

Nu har dig forslag ligget på forum i over en måned uden at andre har stemt på det og givet udtryk for at se savner samme funktion, så jeg kan ikke gå videre med dit forslag.

Hvert år for vi omkring 1500 forslag fra vores brugere her på forum og vi kan gennemføre mellem 40 og 60 af disse, så vi udvælger dem som gavner flest mulige i deres daglige arbejde :)

Selvom vi ikke går videre med din ide er dit input værdsat og du må endelig dele det med os en anden gang, så rammer du måske lige den ide som mange andre bruger også savner :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)