Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ønsker udskrift af alle indstillinger i aktuelle kontoplan (= spærret for direkte kontering)

0

Hej, 

Jeg vil foreslå at I giver mulighed for at man kan udskrive hele sin kontoplan med ALLE de aktuelle indstillinger pr. konto. Lige nu kan man kun trække en rapport med NOGEN af indstillingerne, men man kan se flere indstillinger ved at trykke på redigér-pennen på een konto ad gangen.

Rent sikkerheds/revisionsmæssigt giver det mening at man kan trække en total liste, for hurtigt at sikre OG dokumentere at de nødvendige konti er feks spærret for direkte kontering. Enhver bruger kan jo gå ind og fjerne fluebenet i kontoplanen og så ellers gå igang med omposteringer udenom feks leverandørkonti ( i vores eksempel).

 Rent teknisk har I jo funktionen i forvejen (=spærret/adgang ja/nej), så det burde være teknisk muligt.

på forhånd tak

vh Lone

 

 

i Forslag » Andet af (120 points)

2 Svar

Hej Lone

Hvis du kører kontoplanen fra Rapportfanen istedet for under det orange tandhjul, så kan du markere de felter du vil have vist.


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)

Hej Susan,
Tak for dit svar.

Jeg er interesseret i at se kontoindstillingen "spærret for direkte kontering" - det er ikke det samme som spærret for kontering. 

Jeg synes ikke den information fremgår af det udtræk du foreslår i udtrækket i rapport-fanen.

Hvis I kan tilføje det som en variabel som man kan krydse af, vil det opfylde mit behov.

Jeg ser frem til at høre fra dig igen

vh Lone

Hej igen Lone

Jeg kan godt se at lige præcis det felt ikke er med i rapporten.

Jeg vil godt prøve at lade dit indlæg stå åbent en måneds tid for at se andre kunders tilbagemeldinger.

Rigtig god weekend til dig

Hej igen Lone

Dit forslag har nu stået åbent i en måneds tid, og det ser ikke ud til at andre kunder har ønsker om dit forslag.
 
Som du sikkert ved, kigger vi på de forslag/indlæg der kommer flest kunder til gode, så jeg må desværre afvise dit forslag i denne omgang
 
Jeg skal ikke udelukke, at det kan komme på tale senere, men altså ikke i denne omgang

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)