Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bankintegration uden Bank Connect aftale

0
Kære Forum,

Jeg har erfaret at man gennem andre systemer kan lave en integration til banken uden at lave en bankconnectaftale med sin bank.

For det første kan man integrere Dinero med sin bank automatisk og på få minutter ved at bruge login til sin mobilbank. Desuden er der ved denne løsning heller ikke noget gebyr til banken. Denne løsning køres igennem en udbyder der hedder Viia.dk, som popper op med banken.

Det samme har jeg oplevet på Kontolink.dk, men her er det dog NORDICAPIGATEWAY, der er udbydere.

Der forefindes ingen gebyrer for mig som kunde ved disse løsninger og jeg undrer mig over at den mulighed ikke forefindes hos e-conomic. Det er helt klart en showstopper for mig når det giver en ekstra omkostning til banken på mellem 60 og 100 kr per måned, som jeg ikke får ved konkurrenter.

Mvh Thomas
i Forslag » Andet af (120 points)

2 Svar

hej Thomas

Tak for dit input.

Vi er ved at overveje hvilken retning vores banksamarbejde skal gå, så det ikke koster kunderne så meget. Løsningen er ikke på plads endnu, men vi arbejder på det.

Om det bliver i år eller næste år kan jeg dog ikke svare på på nuværende tidspunkt :)

Imellemtiden håber jeg du finder et program det løser udfordringen for dig på en måde du bliver glad for
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Thomas

Jeg så lige dit indlæg og kommentering af Kontolink.

Det er rigtigt vi har valgt at gøre det som en del af pakken og integrationen sker netop ikke via Bankconnect, men via dit Mobil Login til banken (som jo er gratis). Der er en lille ekstra omkostning til banken som Kontolink dog betaler - den er dog meget lille sammenlignet med Bankconnect priserne.

-- <p dir="ltr">Med venlig hilsen/Best regards</p> <p dir="ltr"><strong>&nbsp;</strong></p> <p dir="ltr"><b>Steffen Ekelund</b></p> <br>- <a href="https://kontolink.com/"> Automatisk Bilagsindsamling med Kontolink</a></p>
Forslag af (320 points)