Hej Tabita
Det lyder dejligt at i arbejder meget stærkt på at finde en løsning på dato sorteringen. Det vil jeg glæde mig til.
Jeg har ikke oplevet at den har læst datoen korrekt endnu da jeg skulle bogføre bilag der var modtaget med dato i 2019 og betalt i 2019. den foreslog selv en 2020 dato. så jeg kan ikke nikke genkendene til at den genkender dato på bilaget.
Vedr. fremsøgning af konti er det ikke muligt at søge overskrifter frem for at finde korrekt kontogruppe. Jeg kan godt søge tekst ellers bare ikke brugbart i mit til fælle. (Bruge Crome browser)
Min kontoplan har jeg separat opgørelse over hvert feriehus drift som jeg skal have jf. lovgivningen for feriefonde. Derfor har jeg et behov for at kunne søge overskrifter da jeg i denne har husets navn og adresse stående for ikke at skulle kopier det på hver enkel konto pr. hus. (Det bliver mange hvis det skal gøres på 17 huse x 20 konti).
Det er korrekt at når du skal vælge bilag at jeg der kan se det e-fakturaen, men når jeg så har valgt den og vil bogføre kan jeg ikke se den, her får jeg til gengæld et "plankt vindue" som om der ingen bilag er vedhæftet, men når jeg så taster den helt igennem og kigger i kassekladden vises den fil som fra E-conomics side er genereret.
Hvorfor kan jeg ikke få den og se mens jeg bogføre også?? Når det alligevel bliver mit bilag efterfølgende?
Jeg bogføre i kassekladden fordi jeg bogføre KUN finansbilag på min kunde her grundet enkeltheden i forhold til feriefonds lovgivningen. Og jeg her har mulighed for at søge overskrifterne frem.
Jeg benytter IKKE Inboxen da jeg ikke kan søge overskrifter frem uden at bruge den forhatte MUS + jeg skal ændre alle modtagne bilag til finans samt den ikke genkender den rigtige dato.
Kontering vil den aldrig kunne allevel da jeg modtager op mod 12 afregninger fra samme firma som jeg skal bogføre på 12 forskellige konti. Derfor vil den aldrig blive mere effektiv end manuel bogføring i mit til fælle.
Men kan godt se fidusen i det far almindelige virksomheder med kreditorstyring mm at det vil blive lettere med tiden med Inboxen.
Den kommer bare ikke til at fungere for mig.
Hilsen Malene