Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Obligatoriske felter

+1
Mange af mine kunder/brugere efterspørger at man kan indstille visse felter i ordrebillederne til at være Obligatoriske.

Det drejer sig f.eks. om "Deres reference", "Vores reference" og "Vores reference 2".

Selvom man har en intern regel om at de skal udfyldes, så bliver det glemt i den daglige fart, hvis det ikke er obligatorisk.

Det foreslås derfor, at det under indstililnger bliver muligt at til- og fravælge, hvilke felter i ordre/faktura billedet, der skal være obligatorisk, og at disse felter bliver blandt mulighederne
i Forslag » Andet af (130 points)

2 Svar

Hej

Tak for dit indlæg som jeg synes lyder interessant

Jeg vil lige lade dit indlæg stå åbent her på Forum i en måneds tid, for at se andre kunders kommentarer før vi tager stilling til, om det er noget vi tager op til overvejelse.

Vi får rigtig mange gode forslag fra vores kunder og vi er nødt til at prioritere dem der kommer flest kunder tilgode

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Syntes helt bestemt det er en god ide - og ta endelig også leveringsdato med - endnu bedre : lav det så hver enkelt virksomhed selv kan "vinge af" om et givent felt skal være obligatorisk .
Forslag af (140 points)