Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Automatisk modtagelse = fjern flueben i gns. kostpris

+2
Jeg har et STORT ønske. Er det ikke muligt at fjerne det faste flueben i Pop-up Automatisk modtagelse / felt  Kostpris. Jeg har aldrig forstået hvorfor den er på fast - og vi alle skal tage den af inden vi trykker OK i Automatisk modtagelse.

1 der er da ingen der betaler deres leverandørfaktura med gennemsnitspriser

2 vi bruger alle tid på konsekvent at tage dette flueben af

3 det er fint feltet er der, men please ingen flueben i det
i Forslag » Andet af (1.6k points)
status opdateret af 🔒
Hej

prøver lige igen igen igen at få en status på denne her - jeg venter stadig på en status - er dette noget I overhovedet kikker på???

2 Svar

Hej Doris og tak for dit indlæg

Det har du da helt ret i. Jeg tager det lige med til vores udviklere.

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej igen Doris

Vi har nu vendt det med vores udviklere og der er desværre ønsker som vi har været nødt til at prioritere højere, da de kommer flest kunder tilgode.

Jeg må derfor desværre afvise dit forslag for nu

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
vil lige skubbe lidt til dette forslag igen med håb om at I vil tage den op igen - please det er et flueben vi tager af igen og igen - vi bruger aldrig gennemsnitlig kostpris til noget - kender ikke nogle leverandører der vil godtage betaling af varer med en gennemsnitlig kostpris
Hej igen Doris

Vi har nu testet igennem og du har helt ret. Der er ingen grund til at dette hak er der.

Vi tager det videre til vores næste lagermodul
hej Susan

tak for svar - har du et tidsestimat???
Hej igen

Desværre kan jeg ikke komme med et tidsestimat, da det er noget der er ved at blive testet i øjeblikket, men håber på at det kommer inden længe

Rigtig god dag til dig
Hej

vil gerne høre hvor denne opgave er - stadig giga træls
Hej

noget nyt i denne sag???