Hej Gitte og tak for dit input,
Jeg vil tage dine inputs herunder.
Først og fremmest, så kan jeg godt se, hvad du mener med spærret konti. Jeg vil prøve at vende den med vores udviklere og se, hvad vi kan gøre. Du vil blive mødt af en pop up i det posteringen bogføres, så den bliver ikke bogført på en spærret konto, men jeg er helt enig i, at det kunne være smartere.
I forhold til at kunne lave sin egen feltrækkefølge, så er det godt forslag. Jeg vil lade det stå herinde lidt, så jeg kan se, hvad andre brugere mener.
Det skal siges, at jeg har hørt til det før og de tidligere brugere input tæller selvfølgelig med her, så vi kigger på bredere billede.
Mange tak for det. Det er altid værdsat at få feedback - også fra frustrerede brugere
Jeg vil slutte af med at sige tak for din tålmodighed i forhold til de småting, der opstår hen af vejen. Vi arbejder selvfølgelig ikke hen mod at lave ting anderledes for at drille jer. Vi gør det med forhåbning om, at vi hele tiden kan gøre det lidt bedre og nemmere for jer at bruge e-conomic. Jeg håber du er med os. Jeg er nemlig sikker på, at vi på den lange bane har fat i noget, der kan give jer værdi i sidste ende.
Rigtig god dag
Med venlig hilsen Jesper Mieritz