Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




'Smart indbox'...

+1

Måske er det smart for nogen - jeg har tilgode at se lyset, ud over at det er rart (måske endda en ret simpel forventning) at man kan se hele bilaget og ikke skal scrolle op og ned som man plejer.

Men at man kan komme til at bogføre på spærrede konti, uden at systemet fortæller at man er i gang med noget virkeligt uheldigt, det må I altså se at få rettet i en fart.

Det er en anelse smart når det lykkes at få aflæst enkelte informationer fra det indlæste bilag, men for mig, opvejer det ikke ulempen ved at man ikke kan tilpasse posterings-vinduet, som når man arbejder med posterings-vinduet i kassekaldden.

Jeg har svært at forstå at I ikke forbedrer det eksisterende kassekladde-postering-vindue, til at kunne aflæse info og vise hele bilaget, men at vi nu i stedet har to halvdårlige løsninger. 

På forhånd tak for jeres uendelig tålmodighed med os frustrerende kunder.

Mvh. Gitte Randløv

i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (330 points)
Jeg har nu forsøgt at bogføre fra "smart" inbox.

Der var tale om en leverandørfaktura i EUR.

Det gav anledning til følgende frustreringer:

1: Kursen på EUR var 100 og ikke 747,xx

2: Forstørrelsen på bilaget er svær at se og man kan ikke notere, samtidig med at man har forstørret bilaget.

3: Bilaget forsvandt, da jeg afsluttede posteringen. Det lykkedes mig heldigvis at finde bilaget. Da det viste sig, at var forblevet i ubehandlede bilag.

Ser frem til at snarest kommer med en udmelding om vi kan forvente at få den samme funktionalitet, som der var i inscanning i Smart inbox.

Hilsen

Hans Henrik

1 Svar

Hej Gitte og tak for dit input, 

Jeg vil tage dine inputs herunder. 
Først og fremmest, så kan jeg godt se, hvad du mener med spærret konti. Jeg vil prøve at vende den med vores udviklere og se, hvad vi kan gøre. Du vil blive mødt af en pop up i det posteringen bogføres, så den bliver ikke bogført på en spærret konto, men jeg er helt enig i, at det kunne være smartere. 

I forhold til at kunne lave sin egen feltrækkefølge, så er det godt forslag. Jeg vil lade det stå herinde lidt, så jeg kan se, hvad andre brugere mener. 
Det skal siges, at jeg har hørt til det før og de tidligere brugere input tæller selvfølgelig med her, så vi kigger på bredere billede.

Mange tak for det. Det er altid værdsat at få feedback - også fra frustrerede brugere wink

Jeg vil slutte af med at sige tak for din tålmodighed i forhold til de småting, der opstår hen af vejen. Vi arbejder selvfølgelig ikke hen mod at lave ting anderledes for at drille jer. Vi gør det med forhåbning om, at vi hele tiden kan gøre det lidt bedre og nemmere for jer at bruge e-conomic. Jeg håber du er med os. Jeg er nemlig sikker på, at vi på den lange bane har fat i noget, der kan give jer værdi i sidste ende. 

Rigtig god dag smiley 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Når det tilsyneladende er ret omfattende ændringer, I er i gang med, ville det være relevant, at I offentliggør den tilhørende systembeskrivelse, så brugerne kan bidrage med relevante  input.

Vi aner jo ikke, hvor I er på vej hen! Og når man tænker på, at Smart Inbox har været i drift i meget lang tid, kan det undre, at I så sent i projektet slår Jer så hårdt på brugerne.