forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Navn på varesamling ved indtastning af varelinier

0
Når man på en varesamling trykker på ikonet for at indsætte varelinier fremkommer nyt skærmbillede hvor varelinierne kan indtastes.

Man kan ikke se nummeret/navnet på den varesamling man er inde på nogen steder i skærmbilledet

Kan man ikke få navn + nummer på varesamlinen vist et eller andet sted så man er sikker på det er den rigtige varesamling man indtaster varelinier på ?

René Arpe

It-konsulent

spurgt 9 Feb, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Rene.Arpe (17,300 points)

3 Svar

Bedste svar
Hej Steffen

Jeg tror der er lavet en generel opdatering af skærmbillederne siden jeg skrev mit indlæg

I alle kartoteker er der kommet et stinavn over selve kartotekstnavnet der fortæller lidt om hvor man er i systemet.

Det gør at jeg nu kan se navnet på varesamlingen - så mit problem er dermed løst  

René Arpe

It-konsulent

besvaret 16 Feb, 2011 Forslag af Rene.Arpe (17,300 points)
valgt som bedste svar 18 Dec, 2012 af Rene.Arpe
Hej Rene,

Igen - tak for din tid.   

Jeg vil faktisk være så fræk at henvise til et andet indlæg, hvor Tobias, som primært arbejder med den nye kassekladde og vores New Gui (Brugergrænseflade) - Det kan du læse her. - http://forum.e-conomic.dk/forbedringsforslag-til-conomic/attention-deres-ref-visning-nogler-t477.html#p1293 (Ønsket er ca. det samme, vi vil se hvad vi har valgt, ok ikke nøglen.)

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 16 Feb, 2011 Forslag af Steffen E (151,510 points)

Ah ok, det er bare perfekt

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 16 Feb, 2011 Forslag af Steffen E (151,510 points)
overvejes× 114
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”