Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Acceptfunktion i email.

+1
Kunne man tilføje en "knap - Accepter tilbud" eller "Bekræft ordre" som ses i email, f.eks. ved fremsendelse af et tilbud, som modtager kan klikke på for at acceptere tilbuddet.

Ligesom at man i arkiv, kan se det tilbud, som ligger forud for faktura, kunne der så også vises at kunde har accepteret tilbuddet, ved klikke på "knappen" i email, og på hvilken dato og tidspunkt kunden har gjort det.
i Forslag » Andet af (300 points)

2 Svar

hej Ivan

Tak for dit input.

Jeg vil lade dit forslag ligge nogle uger så vi kan se hvor mange af vores brugere der kunne have glæde af den funktion. Så vender jeg tilbage til dig.

Alternativt kunne du måske undersøge hvilke af vores CRM-partnere der kunne løse dette for dig, hvis det ikke bliver muligt i e-conomic.

 

 

Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej igen Ivan

Dit forslag har nu ligget på forum i en god måneds tid uden den store tilslutning fra andre brugere med samme ønske som dig.

Så selvom dit forslag var fint, kan vi ikke prioritere det som noget vi går videre med i denne omgang. Jeg håber derfor at mit forslag til at bruge en integrationspartner til noget CRM styring kan løse dine udfordringer.

Du er altid velkommen til at dele dine ideer og input med os på forum en anden gang.
Forslag af 🔒 (55.9k points)