Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bilag er for små ved vedhætning af bilag i kassekladden.

+5
Jeg ville gerne kunne vælge at bruge "den gamle" liste fra ubehandlede, når jeg skal
vedhæfte bilag i kassekladden i stedet for "den nye" ? På min skærm bliver
bilagene fra den nye oversigt ikke store nok. Selvom jeg bruger forstørrelselsesglasset, så jeg
kan ikke se tekst/tal, og kan dermed ikke se, om det er det rigtige bilag jeg vælger, når
der er flere fra samme leverandør. Det er fint nok, at bilaget i første omgang ikke er så stort, men når man trykker på forstørrelsesglasset, så skal det blive ligeså stort, som det gør, når man gør et bilag fra ”ubehandlede” større.Jeg importerer alle posteringerne fra banken, og så vedhæfter jeg bilag
derfra. Derfor kan jeg ikke altid lige bruge jeres nye Inbox. Og selvom jeg bruger Inbox og
bilaget så ligger til højre for posteringen derinde, er det stadig nogle
gange for småt, selvom jeg trykker på forstørrelsesglasset. Jeg arbejder fra bærbar computer, så jeg har ikke en
kæmpe skærm. Så jeres nye ændring har godtnok gjort min arbejdsgang meget langsommere, og
det vil mine kunder jo desværre ikke betale ekstra for. Det er også meget
irriterende i Inbox, at man ikke nemt kan se bilagene, men at man enten
skal trykke på det først, eller bruge forstørrelsesglasset - hvis man altså har en
stor skærm. I det gamle ubehandlede, kan man se bilagene ligge derned ad, og så
kan man så forstørre dem, hvis det er nødvendigt, men det er det tit ikke. Jeg brugte også meget, at jeg
lige lagde mine bilag i en bestemt orden i ubehandlede, men det kan jeg heller
ikke bruge mere, da det ikke fungerer sådan med det nye. Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre, så jeg kan få min normale arbejdsgang tilbage.
i Forslag » Bilagshåndtering af (4.0k points)
Som kollega må jeg bare råde dig til at få flere skærme. Jeg har 3 og den største er 32 tommer. Så spiller det noget bedre.men et problem er de små bitte biller i indskanningen, hvor man skal vente på at de bliver større. Og hvis man forstørre det udpoppede billede med bilag, så påvirker det også alle andre vinduer hvor economic er åbent.
Jeg har næsten lige skiftet min store skærm ud med min laptop, da jeg synes, det er mere overskueligt, så jeg skal ikke lige tilbage til den store skærm igen. Det dur heller ikke, hvis man kører ud til kunder og skal arbejde fra sin bærbar. Hvis bare billederne er samme størrelse, som i det gamle indscannede, er det heller ikke noget problem.

2 Svar

Ja E-conomic det er vi mange der er kede af. Det er en ommer. I burde beholde den gamle indscanning så man har muligheden for at vælge. Hvorfor ændre på noget som så mange eksterne bogholdere er glade for. Vores kunder vil ikke betale mere fordi i besværliggøre vores arbejdsgange. Ville ønske i ville lade os beholde den gamle model.
Forslag af (210 points)
hej Pernille

Vi kan godt fornemme at vores opdatering har skabt en del røre i andedammen :) og det er bestemt ikke hensigten at vi skal erstatte noget godt med noget der er dårligere. På den anden side er vi nødt til at udvikle på programmet, hvis ingen gjorde det ville vi alle stadig arbejde i DOS :)

Så med andre ord, den gamle indscanning kommer ikke tilbage, men vi vil gerne gøre en masse for at I stadig har gode og effektive arbejdsgange.

Præcis hvilken del af den nye flow fungerer dårligere for dig end det gamle indscanning? og hvilke specifikke features savner du i det nye flow for at det vil være lige så godt som det gamle.

Vær specifik så kan vi tage det med i vores betragtninger :)

mvh Tabita
Det der fungere dårligere er at man ikke kan se bilagene i et lille format når man går ind på inbox, som man kunne i ubehandlede.

Derudover bruger jeg meget at splitte et bilag op og kopiere nogle af siderne og så samle det igen. Det ser for mig ud til at være blevet meget vanskeligere, når man ikke kan se alle siderne i bilaget. Jeg får hver dag bilag på 30-40 sider, som jeg skal dele op og kopiere enkelte sider af, for at samle det igen.
Helt enig, Pernille.
hej Dorte

Tak for din feedback. Nu har vi allerede talt om nogle af disse problemstillinger på Eriks indlæg, men jeg vil lige opsummere :)

Vi kan godt se det er en udfordring på en laptop og det er højt prioriteret at zoom funktionen bliver bedre så man får en fullsize visning af dokumentet ligesom man nu har i Ubehandlede.

Vil du uddybe dit behov for at lægge bilagene i en bestemt rækkefølge? Når vi forstår hvorfor det er vigtigt at kunne kan vi bedre se om det er en hensyn vi kan tage højde for i vores udvikling.

Hvad er grunden til at du opretter dine posteringer fra kassekladden i stedet for at omfavne det nye tiltag med at oprette posteringerne inde fra inboxen hvor overblikket er bedre?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
altså bortset fra at Inbox ikke er bedre, for der kan man heller ikke vælge rækkefølge??

og - hvad sker der for når man vil postere nyt fra indskannet, er det det folk klager over, hvad er det for microbilleder - og hvad sker der for rækkefølgen igen

 

I vil hele tiden at man skal bogføre nye bilag før gamle - hvad sker der for det???

Hej Tabita. Overblikket i INbox er IKKE bedre. Man kan ikke se bilagene nemt som man kan i ubehandlede. Jeg har mailet med jer flere gange om hvorfor jeg arbejder som jeg gør, men som der står i mit opslag, importerer jeg alle posteringerne fra banken, og så vedhæfter jeg bilag derfra. Leverandørfakturaerne henter jeg ind via ny postering fra indscanning og bogfører den vej. Jeg har prøvet at gøre det fra Inbox, men den anden måde er (var) nemmere og mere overskuelig, da jeg kunne lægge de leverandørfakturaer jeg ville bogføre i rækkefølge, og så kunne jeg bogføre. Det kan jeg ikke mere, for jeg kan ikke selv bestemme rækkefølgen. Jeg kan se herinde, at der også er andre, der har brug for at kunne lægge bilag i bestemt rækkefølge, så det er ikke kun mig.

Hej Tabita

Jeg vil fuldt ud tilslutte mig dette indlæg.

Og jeg er ikke enig, at al udvikling nødvendigvis medfører noget, der er bedre.

Jeg tror vi er flere eksterne bogholdere, der er ved at overveje alternativer til e-conomic. Jeg kan i hvert fald ikke fortsætte ret lang tid, hvis jeres indscanningsmodul som minimum bliver bragt tilbage, som det var før I ændrede det.

Det kan simpelthen ikke passe, at jeres udvikling medfører et tilbageskridt.

Hilsen

Hans Henrik
Det samme gælder mig. Jeg er også gået i gang med at undersøge andre muligheder. e-conomic bliver dyrere og dyrere for kunderne, og det bliver dårligere at arbejde i for os bogholdere. Det dur bare ikke.
Præcis. Der er heldigvis kommet nye kompetente spillere på markedet. Måske det er nu man skal bruge muligheden til at lære et nyt regnskabsprogram at kende.
Ja, det tror jeg også. Det er bare ærgerligt, når det var så godt før.
hej Dorte, Pernille og Hans-Henrik

Nu har Forum-teamet været samlet og vi kan se vi drukner i feedback og debat i adskillige tråde her på Forum, så det bliver helt uoverskueligt for os at se, hvad jeres reelle behov og ønsker er.

Vi vil derfor gerne ringe jer op og få en personlig snak med jer, om de udfordringer I har og ud fra det samle os et overblik over de funktioner og forbedringer, der skal til i Indscanning/Inbox for, at I igen er glade brugere.

Send en mail til info@e-conomic.dk att: Forumteamet med jeres telefonnummer, så giver vi et kald i løbet af næste uge.

I må meget gerne skrive hvilken dag vi træffer jer bedst.

mvh Tabita og Co.
Jeg ønsker ikke at blive ringet op. Jeg har mailet med jer så mange gange om Inbox og Indscanning, + jeg har skrevet herinde. Jeg kan desværre ikke blive ved med at bruge så meget tid på det, selvom det er noget, der er vigtigt for mig. Jeg synes nu ikke, at det er ret svært at se herinde, hvad det er, vi har brug for.
Jeg er ked af at du ikke vil tage imod den service det er at vi vil ringe dig op.

Det vi har på listen indtil nu er:

Kombinering - så bilag kommer i en bestemt siderækkefølge

Bedre zoom

Bilag i datorækkefølge

 

Er der noget du vil tilføje - gerne i punktform :)

mvh Tabita
Man skal kunne se billede af bilagene i Inbox, uden at skulle trykke på dem eller på forstørrelseglasset.

Man skal nemt kunne lægge sine bilag i en bestemt rækkefølge, uden at man skal til at ændre navn/note på dem. Her mangler billederne igen.

Når man henter bilag over i kassekladden via "ny postering fra indscannet", skal bilagene ligge i den rækkefølge, man har ændret dem til.

Kategorier skal være i alfabetisk orden, så revisorerne nemt kan finde det, der er gemt til dem, bl.a. årsoversigt bank, årsoversigt løn, BS-oversigter, kontoudtog kreditorer osv. Jeg har nogle kunder, der har måske 30 kategorier og de ligger bare i et stort rod, og det er uoverskueligt for revisorerne.
Tusind tak for brugbart feedback, det føjer jeg til listen :)

Så vil jeg ikke tage mere af din tid, god dag til dig Dorte.
Tak i lige måde :-) (Jeg har også mailet det til jer)