Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bogføringsrækkefølgen via Smartinbox/inbox

+1
Nu er det første gang jeg bogfører fakturaer i dag via SmartInbox og jeg undrer mig over, når man bogfører, at systemet bakker, i stedet for at gå fremad i bilagsrækken.

Jeg kan komme over "problemet" ved at trykke pil til venstre, men fremad vil give mere mening, eller det noget som kan ændres i indstillinger?
i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (490 points)

2 Svar

Hej Kirsten og mange tak for din feedback, 

Som jeg forstår dig, så går du ind på det ældste bilag og overfører det til kassekladden. 
Herefter ryger du tilbage i menuen af alle bilag i stedet for at komme videre til det næste. Er det rigtigt forstået? smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej igen,

Jeg står på den øverste linie, som ja - er det ældste bilag og når jeg har oprettet posteringen på den jeg er ved, hopper den tilbage (hvis der er lidt ældre bilag, som ligger og venter på at blive hævet eller andet), i stedet for at hoppe frem.

Jeg ser også nu lige, på en anden kunde, at når jeg bogfører bilagene direkte i kladden fra indscanning, så er rækkefølgen vendt om, så jeg får de nyeste bilag først og de ældste til sidst.

Iflg. bogføringsloven, skal man følge en nogenlunde datoorden i fremadgående rækkefølge og det bliver meget besværligt, da man så skal vælge ét bilag ad gangen fra bunden af...?

Ser frem til at dette bliver løst.

Mvh & pft & god weekend

Kirsten
Spørgsmål af (490 points)

Hej Kirsten og tak for at følge op. 

Vi er i gang med at undersøge og vurdere, hvordan vi kan optimere de arbejdsgange, der indgår i håndteringen af bilag. Dit input er meget relevant og det giver god mening. 

Vi har endnu ikke noget konkret klar endnu, men du skal vide vi kigge lige præcis på det du nævner her, så mange tak for det. 

Rigtig god weekend smiley