Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Søgning på leveringsadresser

+9
Størstedelen af vores kunder er sommerhusejere - dvs. fakturerings og leveringsadresse er forskellige. Dog kan vi aldrig søge en adresse frem via leveringsadressen, som kunden jo altid opgiver, når de kontakter os for at fejlmelde/bestille et besøg. Kan det ikke lade sig gøre at lave en søgefunktion på leveringsadresser.
i Forslag » Andet af (290 points)
status opdateret af 🔒
Vores firma har det samme problem, vi har mange sommerhus ejere og har tit brug for at søge på leverings adressen. Håber at det snart bliver en mulighed, andre programmer kan sagtens klare denne funktion

Jeg har den fornøjelse at fortælle at vi netop har har tilføjet leveringsadresse som en søgemulighed i menuen Kunder.

Klik på det lille blå plus ved siden af søgefeltet for at på muligheden frem.

Jeg håber at dette vil lette jeres arbejde når I skal finde kunderne frem.

Hvis du skal fakturere er tippet at søge kunden her via leveringsadressen og dernæst klikke på ikonet Opret ny.. så kan du gå direkte herfra til en faktura, tilbud eller ordre.

2 Svar

Hej

Tak for dit input

Jeg skal lige være sikker.

Så det du ønsker er simpelthen et ekstra felt under udvidet søge funktionen i kundefanen du gerne vil have ?

Ser frem til dit tilbagesvar

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Ja tak - meget gerne. Så det netop at er muligt at finde vores mange sommerhusejere via deres sommerhusadresse (som er deres leveringsadresse, som de altid opgiver).
Hej igen

OK, jeg har nu sat dit forslag til overvejelse
Vi har lidt af samme udfordring...
Og jeg forstå ikke hvordan meget billigere programmer kun har et søgefelt og her kan man søge på alt hvad man kan ønske sig, og så kommer de kunder frem som indeholder det man søger efter.

Feks. søgning på add, tlf., email osv. i et og samme søgefelt...

Mvh Peter
Hej Susan

Hvor lang tid er et forslag i overvejelsesfasen? :-)

På forhånd tak

Mvh. Merete
Hej Merete

Vi får mellem 1000 - 1500 nye forslag om året, og vi kan måske gennemføre cirka 100, så det vil altid være de forslag der kommer flest kunder til gode som vi prioriterer. Derfor kan vi desværre ikke sige, hvor lang tid et forslag er i overvejelses fasen og om det er noget der bliver gennemført.
Hej Brdr. Stjerne og andre der læser med her.

Jeg har den fornøjelse at fortælle at vi netop har har tilføjet leveringsadresse som en søgemulighed i menuen Kunder.

Klik på det lille blå plus ved siden af søgefeltet for at på muligheden frem.

Jeg håber at dette vil lette jeres arbejde når I skal finde kunderne frem.

Hvis du skal fakturere er tippet at søge kunden her via leveringsadressen og dernæst klikke på ikonet Opret ny.. så kan du gå direkte herfra til en faktura, tilbud eller ordre.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Super godt. Jeg mangler det samme felt i "Arkiv". Når jeg fakturerer for dem af mine kunder, der er malere, kloakfirmaer, tømrere osv., så skal der arbejdsadresse på på, og der ville det jo være oplagt at bruge "leveringsadresse". Men vi skal tit finde tingene frem igen via "Arkiv", så er der ikke noget felt, vi kan søge i. Og jeg har lige afprøvet, om man så kunne søge i "Kunder", men det kan man desværre ikke. Det er åbenbart kun, hvis der er oprettet en fast leveringsadresse på kunden, og det kan man ikke hos mine kunder. Er det mig, der har misforstået noget, så der er en mulighed for at finde dem i "Arkiv", så må i meget gerne skrive det til mig. Jge har godtnok vænnet mig til, at jeg ikke bruger leveringsadresse, men hvis det kan lade sig gøre, kan jeg jo ligeså godt gøre det.
hej Dorte

Du har helt ret i at søgemuligheden ikke findes i Arkivet.

Hvis du søger via Kunder kan du også få adgang til tidligere fakturaer ad den vej. Og den anden funktion nye funktion med at sortere på åbne/spærrede leveringsadresser kan måske komme dig til gavn, hvis du så begynder at oprette arbejdsadresserne som leveringssteder, så kan du spærre dem igen hvis de ikke længere er aktuelle.

Vi ved dog godt at mere ofte vil have endnu mere så lade os se hvad andres respons er ang. at kunne søge på leveringsadresser, hvis der også er stort behov for at kunne søge i arkivet må vi overveje om det skal være en kommende forbedring.