Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forstørrelse af bilag i ubehandlede

+1
Jeg sidder her mandag morgen 13/1-2020 og skal bogføre, og når jeg så skal finde de tilhørende bilag, til mine posteringer i min kassekladde "daglig", som skal vedhæftes de posteringer, som ligger under ubehandlede, er dette temmelig vanskeligt. Dette skyldes, at programmet er blevet opdateret, så når jeg sætter markøren over disse, får jeg kun en minimalt forstørret udgave, så jeg ikke kan se, hvilke bilag, jeg har med at gøre, pris på dem, osv., hvilket er ret problematisk.

Dette maksimere markant bogføringstiden. Tænker, jeg umuligt er den eneste med denne frustration, da der nok i de fleste virksomheder er folk, som indsender bilag, som muligvis glemmer at notere, hvad bilaget omhandler og hvad beløbet er.

Håber I vil lave denne funktion, så den igen bliver som tidligere, hvor man har god mulighed for, at forstørre denne.

På forhånd tak.
i Forslag » Andet af (170 points)

2 Svar

Hej og mange tak for dit forslag, 

Vi er i gang med at samle alt den feedback ind jer brugere har til arbejdsgange og funktioner omkring Indscanning og behandling af bilag. Derfor er det super fedt du kommer med din feedback her.
Bare lige for at være helt sikker. 

Det lyder for min som om du vedhæfter til posteringer, der er oprettet i kassekladden. Vil du sætte et par ord på det? 

Alternativt kan vi ringe dig op og gå det gennem med dig fra start til slut. Så kommer vi helt i dybden med dine tanker og udfordringer. 
Hvis du gerne vil det, så må du meget gerne skrive på info@e-conomic.dk - att. forumteamet. 

Jeg ser frem til høre fra dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej

Nu har Forum-teamet været samlet og vi kan se vi drukner i feedback og debat i adskillige tråde her på Forum, så det bliver helt uoverskueligt for os at se, hvad jeres reelle behov og ønsker er.
Vi vil derfor gerne ringe jer op og få en personlig snak med jer, om de udfordringer I har og ud fra det samle os et overblik over de funktioner og forbedringer, der skal til i Indscanning/Inbox for, at I igen er glade brugere.
Send en mail til info@e-conomic.dk att: Forumteamet med jeres telefonnummer, så giver vi et kald i løbet af næste uge.
I må meget gerne skrive hvilken dag vi træffer jer bedst.

Med venlig hilsen Susan & Co.


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)