Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Betalinger burde blive opdateret fra åben post

+2
Når man under åben post udligner en kreditnota op mod en faktura helt eller delvis ændres beløbet ikke under bank - betalinger.

Dvs. man kommer til at betale en krediteret faktura hvis man ikke er meget opmærksom på at nedskrive manuelt :-O

Mit forslag er flg:

 Under bank - betalinger burde denne hente sine oplysninger fra åben post på leverandøren så vil de 2 altid stemme og man skal ikke sidde med dobbelt arbejde ved at man manuelt skal nedskrive faktura med kreditnota beløb under banken.

Mvh. Charlotte Spahl

C5 VVS-Teknik A/S
i Forslag » Andet af (170 points)
Hej csp

Det burde være indlysende.

Pøj, pøj, vi håber det lykkedes med dit forslag.

mvh
Finn
e-consultic

1 Svar

hej Charlotte

Tak for dit input.

Jeg lader dit forslag ligge nogle uger så vi kan se hvor mange brugere der har samme ønske/behov som dig - altså udover Finn :)

Så hører du fra mig igen.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej Charlotte (og Finn)

Forslaget har nu ligget på forum i over en måned uden det store feedback fra brugere med samme behov så jer, så vi går ikke videre med forslaget i denne omgang.

Vi får mellem 1000 og 1500 forslag om året og har kun mulighed for at at implementer 80-100, så vi går kun videre med de forslag som kommer allerflest brugere til gavn.

Jeres input er dog altid værdsat så I må endelig skrive en anden gang I får en god ide :)

mvh Tabita