Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kombinering af bilag i ubehandlede og Inbox.

+2
Hej,

Der har tidligere været mulighed for at man nemt kan kombinere bilag i ubehandlede, og man var sikker på at det bilag der lå øverst, også lå forrest når man kombinerede dem.

Her på det seneste er der desværre sket det at bilagene lægger sig lidt mere tilfældigt, når man kombinerer dem og jeg kan ikke være sikker på at hvis bilagene ligger oppefra og ned 1 2 3 at så bliver bilaget 123. Jeg har talt med chat-supporten, og først lød det at grunden var forskellige fil-formater og derefter var det pga. ID på bilagene, der kommer når de bliver indlæst. Men det burde bare ikke have noget at sige, for jeg skal bruge mange af mine bilag i rækkefølge, som jeg selv kan vælge!

Så vil i sætte det tilbage til at det øverste bilag ligger forrest konsekvent når man kombinerer? Evt. kan man måske "rykke" bilaget frem/tilbage i rækkefølgen hvis man trækker det, som at trække det over i kassekladderne.

 

Tak, Sanne
i Forslag » Bilagshåndtering af (180 points)

Jeg har lavet et lignende indlæg. 

Jeg ved ikke, hvad e-conomic har gang i. Det er i hvert fald ikke erfaringen med det daglige arbejde, der trykker. 

https://forum.e-conomic.dk/31938/ny-postering-i-kassekladde-fra-indscannet

2 Svar

Jeg tilslutter mig denne. Jeg har også igår oprettet samme forslag herinde. Vh Helle
Forslag af (5.9k points)
hej Sanne

Tak for dit feedback.

Vi har siden du har skrevet dit indlæg haft mange henvendelser om dette og vi er ved at se hvordan vi løser udfordringen så bilagene igen kan kombineres i en ønske rækkefølge.
Forslag af 🔒 (55.9k points)