Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Automatisk vedhæftning af bilag til salgsfaktura

0
Hej E-conomic

Er det muligt at bilag bliver automatisk vedhæftet når jeg overfører omkostninger til en salgsfaktura?

Hver postering der bliver overført til salgsfakturaen har et bilag vedhæftet, men det kommer ikke over som et bilag til salgsfakturaen?

Det ville lette arbejdsgangen meget og spare rigtig meget tid, da der ikke skal ledes efter bilagene separat.

Mvh

Rebekka Damgaard, Ingcon
i Forslag » Andet af (120 points)
Jeg har et lignende issue, hvor jeg også gerne vil tilknytte et bilag til en faktura. I det her tilfælde er det en kvittering fra en restauration, hvor specificeringen af salgsfakturaen, som fremsendes til kunden fremgår. Når vi fakturerer laver vi faktisk kun en linje, men kunden kan således ikke se specifikationen, hvis ikke vi kan vedhæfte bilaget til salgsfakturaen, som fremsendes  elektronisk til kunderne (dem som ikke betaler i restauranten)

1 Svar

Hej Rebekka

Vi får rigtig mange gode indlæg fra vores kunder, så vi prioriterer dem som kommer flest kunder til gode.

Vi har umiddelbart ikke hørt til dit forslag før, men jeg vil rigtig gerne lige lade det stå i en måneds tid, for at se om andre kunder kunne have dette ønske, og så tage stilling til det herefter

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)