Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Internal aftale og mulighed for at bruge mobil app til indsendelse af scannede bilag

+1
Hej,

Hvorfor er det ikke muligt at have en mobil app tilknyttet til en internal aftale, så man kunne scanne/tage billede af bilagene via telefonen?

Kunden kan sende bilag ind til e-conomic mailen, men ikke bruge e-conomic appen til indsendelse af bilagene.

Ville det være en mulighed at få det?
Det ville gøre det så meget lettere for kunderne at indsende bilag.

Mvh Sussi / BF Regnskab
i Spørgsmål » Andet af (130 points)

2 Svar

hej Sussi

Der er en ganske logisk grund til at man ikke kan bruge app'en til en internal aftale - det er ikke for at gøre livet svært for nogen :)

Grunden er at man skal have en bruger for at logge på appen og på en internal er der ingen bruger, da den kun kan tilgås via en adminaftale.

Jeg forstår dog godt at det er smart når man kan bruge en app på sin telefon, så jeg vil anbefale at din kunde køber appen Receiptcam. Den fungerer på den måde at man kobler indscanningsmailen til appen og de billeder man så tager med appen sendes til den emailadresse automatisk, så det vil virke på samme måde som vores app- blot uden en bruger.

Jeg håber at denne løsning gør livet lidt lettere for dig og dine kunder.

 

Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)

A software development strategy is a set of preliminary solutions that allow you to develop an effective set of tips, tricks and recommendations regarding future design, custom uber for healthcare or other development and deployment of applications, as well as progressively moving forward at each stage of a development project.

Spørgsmål af